Стартап Electreon, який працює над технологією електрифікованої дороги, що дозволяє заряджати машини під час руху, провів перші випробування. Вони виявилися дуже вдалими.
У якості випробувального зразка фахівці взяли Toyota RAV4 PREV з батареєю на 18 кВтг. Протягом 100 годин він їздив замкненим колом спеціально обладнаної дороги. За цей час RAV4 зміг проїхати в чисто електричному режимі 1207,05 миль (1924,56 км), тим самим встановивши світовий рекорд найтривалішої поїздки на електриці без підзарядки.
У Electreon зазначили, що за 100 годин їзди кросоверу було передано 241,69 кВтг електроенергії. Також у компанії заявили, що вибір на Toyota RAV4 PREV із батареєю на 18 кВтг був зроблений не випадково. Справа в тому, що основною перевагою таких доріг є зниження вимог до розміру акумулятора. Тобто навіть автомобіль зі скромним запасом ходу може проїжджати великі відстані автомагістралями, оснащеними зарядною технологією.
Take a look at our first 24 hours from our 100-hour drive
— Electreon (@Electreon) May 22, 2023
We are well underway into our 100 hours, and we are so excited for what the week has in store. We will be posting daily updates about our progress and keep you updated with each day's events. pic.twitter.com/rQjUbA4Dyj