Toyota розраховує зробити електромобілі привабливішими за рахунок імітації механічної коробки передач. Але найцікавіше, що обмежуватися шістьма чи сімома швидкостями компанія не планує. Як зазначено в нещодавно поданій патентній заявці, жодних технічних обмежень за кількістю шестерень немає. На ескізах, прикладених до заяки, видно цілих 14 швидкостей.
У патенті наголошується, що водій зможе сам обирати кількість передач, але їх має бути щонайменше шість. Працює це так само, як і у звичайній механічній коробці, але після перемикання передачі важіль може повернутися в нейтральне положення.
Потім, коли водій перемикає передачу, віртуальний шаблон перемикається на наступний набір передавальних чисел. Таким чином, якщо є схема з шести передач і вибрано шосту, дисплей змінить доступні передавальні числа, пропонуючи водієві перейти на сьому та всі наступні передачі.
Хоча 14-ступінчаста механічна коробка передач непрактична у поєднанні з бензиновим двигуном внутрішнього згоряння, на думку Toyota, у випадку з електромобілями все зовсім інакше. Компанія має намір надати водіям вибір й таким чином зацікавити адептів «механіки».