Автовиробник з'ясував, що через внутрішньозаводський дефект, ланцюг, який утримує запасне колесо під днищем, «може зламатися будь-якої миті». Причина можливої поломки - погане зварювання. Toyota дізналася про несправність у червні, коли чотири автомобілі втратили запаску прямо на виробничих майданчиках. Про травми і аварії, спровоковані колесом, що відвалилося, Toyota не повідомила.
Toyota виявила, що неякісні ланцюги були зроблені у грудні 2022 року. Постачальник провів внутрішнє розслідування та з'ясував: брак став наслідком порушення технології. На підприємстві стався витік води, ланки ланцюгів намокли відразу після зварювання, і в результаті міцність з'єднань виявилася нижчою за допустиму.
У групі ризику загалом 1398 автомобілів для північноамериканського ринку. Серед них 768 звичайних Tundra, 181 гібрид Tundra та 449 гібридів Sequoia. Власників проблемних пікапів та позашляховиків почнуть сповіщувати про необхідність відвідати сервіс 14 серпня. Офіційні дилери Toyota безкоштовно замінять утримувач запасного колеса.
Повнорозмірні рамні Toyota минулих поколінь регулярно очолюють рейтинги найнадійніших автомобілів. Однак нову Tundra автовиробник відкликає вдруге за чотири місяці. Вперше безкоштовно довелося відремонтувати всі пікапи через ризик відриву кришки заднього борту.