Компанія Toyota оголосила про другу кампанію по відкликанню електромобілів bZ3 у Китаї. У повідомлені зазначається, що понад 25 000 електричних седанів, виготовлених цього року, неправильно оцінюють залишок місткості акумулятора, а деякі навіть повністю втрачають заряд без попередження.
Електромобіль Toyota bZ3 дебютував у жовтні 2022 року, а виробництво в Китаї почали на початку березня 2023 року. У квітні почались перші продажі, але в липні відбулося перше відкликання електромобілів. Понад 12 000 bZ3 мали несправність дверних ручок, встановлених на електромобілі.
В Китаї виробництвом електромобілів лінійки «Beyond Zero» (BZ) займається спільне підприємство FAW-Toyota. Наразі СП збирає два електромобілі: позашляховик bZ4X і седан bZ3.
Цікаво, що модель bZ4X також зазнавала відкликання через проблеми з фіксацією коліс. Однак, проблеми вдалось вирішити, а з розробкою налаштувань підвіски наступної моделі bZ3 допомагали інженери з китайського BYD.
Згідно з оголошенням на вебсайті Державної адміністрації Китаю з регулювання ринку (SAMR), FAW-Toyota негайно відкликає 25 815 електромобілів bZ3. Відкликання посилається на неправильне програмування контролера керування батареєю транспортного засобу, що може спричинити надмірне відхилення оцінок залишкової потужності.
Як зазначається в повідомленні, проблема особливо впливає на електромобілі Toyota, які не були повністю заряджені під час кількох сеансів поспіль і їздять на високих швидкостях. На додаток до неточних оцінок залишку батареї на дисплеях автомобіля, у заяві Toyota стверджується, що в деяких випадках електромобіль може повністю втрачати заряд без будь-яких попереджень.
FAW-Toyota заявляє, що планує оновити програмне забезпечення контролера керування батареєю в кожному bZ3 EV, який було відкликано, за допомогою оновлення по повітрю (OTA). Дане оновлення, звичайно що, буде безплатним для власників авто.