Toyota розглядає можливість створення потужного позашляховика для своєї зростаючої лінійки гоночних автомобілів Gazoo Racing. Візуальна стилізація GR Sport вже була застосована до кількох продуктів, але повноцінної моделі з високими ходовими характеристиками в дилерських центрах ще немає. Принаймні, поки що. Але це може змінитися в майбутньому.
У розмові з австралійським журналом Car Expertкерівник GR Томоя Такахаші стверджував, що позашляховик - це необхідність: «У майбутньому, з моєї точки зору, нам потрібен GR-позашляховик. Деякі люди можуть користуватися позашляховиками лише тому, що у них є сім'я або їм потрібен простір. Для розширення нашого бренду, можливо, потрібен позашляховик».
Він відмовився вдаватися в подробиці про те, яка модель може отримати версію GR. Однак це був би один із великих позашляховиків, оскільки Yaris Cross і C-HR не такі вже й просторі. Також можна виключити з цього списку модель bZ4X. Ймовірніше це будуть Land Cruiser LC250, або великий LC300.
Такахаші зазначив, що Gazoo Racing має визначити правильну модель для майбутнього розширення портфоліо, оскільки ресурси підрозділу обмежені. Компанія не може запустити кілька продуктів за короткий час через бюджетні обмеження. Наразі Yaris, Corolla, 86 та Supra пропонуються у повноцінному GR виконанні.
Трохи дивно, що Toyota знадобилося так багато часу, щоб зрозуміти, що позашляховик GR мав би сенс. Основні автовиробники роками продають вдосконалені ітерації своїх позашляховиків. Доречним прикладом є Volkswagen з його T-Roc R, Tiguan R і Touareg R, тоді як Hyundai і Kia мають Ioniq 5 N і EV6 GT відповідно.