Toyota зробила для SEMA дрифтову GR86 та дрегові Supra.

Toyota зробила для SEMA дрифтову GR86 та дрегові Supra.

07 листопада 2022
1

Висадивши на найпопулярнішому тюнінг-шоу SEMA десант із доопрацьованих позашляховиків та пікапів, Toyota не залишила поза увагою і ту частину аудиторії, яку цікавлять спортивні автомобілі. Два проекти, в основу яких лягли нова Toyota GR Supra та останнє покоління Toyota GR86, стали окрасою заводського стенду. І разом з цим порадували шанувальників дрифту та дрег-рейсингу, оскільки обидві моделі спорткарів підготовлені саме до цих дисциплін автоспорту.

Автором проекту GR86 Daily Drifter став популярний автомобільний фотограф і фотограф американського чемпіонату Formula Drift Ларрі Чен, який поставив собі завдання побудувати бюджетний дрифт-кар. Автомобіль отримав турбо-кит HKS GT2 Supercharger Pro ZD8, який у поєднанні з вихлопною системою MagnaFlow NEO Series та іншими аксесуарами дозволив збільшити потужність двигуна до 300 кінських сил. Купе оснащено елементами підвіски ST Suspensions, гальмами StopTech Big Brake, кермовим керуванням GK Tech із збільшеним кутом та блокуванням диференціала OS Giken.

Кузов додатково посилений розпірками з каталогу Toyota GR та оснащений карбоновими елементами обвісу від HKS та вуглепластиковим капотом Seibon. Доповнюють дизайн білі колеса Motegi Racing MR154 Battle з шинами Yokohama Advan, світлодіодне підсвічування Type S та ліврея у стилі машин Formula Drift. У салоні з'явилися каркас безпеки Studio RSR, гоночне сидіння Sparco EVO QRT і шеститочкові ремені безпеки цього ж бренду, кермо Vivid Racing VR Bespoke і важіль коробки з укороченим ходом.

Тим, хто їзді в заносі віддає перевагу гонкам по прямій, адресовані «10-секундні близнюки» - проект 10-Second Twins, створений силами Toyota та команди Toyota Motorsports Garage на базі GR Supra. Завданням було вкластися до бюджету 10 тисяч доларів та побудувати автомобіль, здатний проїжджати чверть милі за 10 секунд.

Установка наддуву та новий блок керування двигуном дозволили збільшити віддачу 3,0-літрового мотора з базових 335 до 620 кінських сил. Задню підвіску замінили дреговим рішенням від The ??Driveshaft Shop, штатні гальма Brembo доповнили більш продуктивними колодками Hawk Performance, а ось заводська 8-ступінчаста автоматична коробка передач залишилася недоторканою - тільки покращили її охолодження.

Щоб максимально ефективно реалізувати потенціал автомобіля, купе отримало диски Weld Racing із дрегавими покришками Mickey Thompson. Салон залишився заводським, не рахуючи 6-точкових ременів безпеки G-Force Racing Gear, а кузов змінився тільки за рахунок графіки від Complete Customs - чорний і червоний автомобілі мають однаковий дизайн, який відрізняється лише кольорами. У результаті вийшли два спорткари, які після невеликого доведення за підсумками тестів змогли проїхати чверть милі за 10,984 секунди.

Джерело: Мотор

Обговорення новини

Andriy86  

Тобто Тойота вважає, що Б58 можна досить безпечно без зайвих втручянь розкачати до 620 к.с.? Звучить як комплімент на адресу баварських інженерів.

+1-3ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація