Три роки очікування й усього два дні безпроблемної їзди: історія одного Rivian R1S

Три роки очікування й усього два дні безпроблемної їзди: історія одного Rivian R1S

02 квітня 2023
3

Американець Чейз Меррілл чекав на свій електричний позашляховик Rivian R1S три роки. Але вже за два дні після доставки йому довелося буксирувати його до сервісного центру.

Річ у тому, що Rivian R1S не зміг впоратися зі сніговим заметом, коли Меррілл їхав до свого будинку в горах Адірондак. Повіривши заявленим позашляховим здібностям електромобіля, він спробував проїхати через кучугуру. І спочатку позашляховик чудово справлявся, але в якийсь момент застряг.

Намагаючись витягнути його за допомогою іншого автомобіля, Меррілл випадково активував функцію безпеки, яка заблокувала коробку передач. У результаті довелося викликати евакуатор і транспортувати автомобіль до сервісного центру у штаті Массачусетс, за кількасот миль від місця події.

Це коштувало власнику 2100 доларів, які, як виявилося, було витрачено дарма. Розблокувати коробку можна було простим скиданням налаштування, що й зробили у сервісному центрі. Представники Rivian вибачилися перед невдачливим клієнтом, повернули автомобіль та запропонували компенсувати витрати на евакуатор.

Джерело: Авто Центр

Обговорення новини

LAZER  

То, мабуть, треба інструкцію по експлуатації прочитати перед використанням. Але ж це не наш метод.

+5ВІДПОВІСТИ  
deavy  

LAZER, саме так.

$2100 — це не вартість транспортування до сервісного центру, це — податок на тупість.

+5ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

У заголовку одне, а зі статті виходить, що машина нормальна, просто власник тупуватий.

-1ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація