У всьому світі ціни на паливо захмарно високі порівняно з сирою нафтою, з якої воно виготовляється, що вказує на дефіцит, який повинен насторожити уряди, одержимі інфляцією. Лише за кілька місяців Північна півкуля увійде в зиму, підштовхнувши попит на опалення.
«Зараз нам слід створювати запаси, оскільки вони зазвичай починають сезонно вичерпуватися з вересня», - сказав Юджин Лінделл, керівник відділу нафтопереробних продуктів у промисловому консультанті Facts Global Energy (FGE), додавши, що «є занепокоєння, що акції не зростуть достатньо до жовтня, і тоді ми почнемо спостерігати залучення з того, що загрожує бути низькою базою».
Суть занепокоєння постачанням дизельного пального зараз полягає в Європі й на Атлантичному узбережжі США, додав він.
Останніми тижнями нафтові ринки похитнулися стрімким зростанням рентабельності виробництва палива, коли нафтопереробні заводи (НПЗ) скорочують глобальні постачання в той час, коли виробники сирої нафти, включаючи Саудівську Аравію, не випускають барелів з ринку.
Згідно з даними консалтингової компанії Wood Mackenzie Ltd, запаси дизельного пального в північно-західній Європі скоротяться найближчими місяцями. Хоча це типово для цієї пори року, запаси нижчі за історичні норми, хоча все ще збільшуються з року в рік.
За даними Wood Mackenzie Ltd, виробництво дизельного пального в Європі в країнах ОЕСР було на 1,6% нижчим у липні порівняно з історичним середнім показником через збільшення переробки легких сортів нафти.
У розпал існуючої кризи пропозиції ринки уважно спостерігають за Китаєм, оскільки його нафтопереробники очікують нового раунду квот на експорт палива від уряду, що дозволить їм продовжувати його доставку. Хоча значні китайські потоки можуть допомогти пом’якшити поточну скутість, є ймовірність, що цього разу вони можуть запропонувати слабке полегшення.
Малоймовірно, що китайські постачання дизпального зростуть навіть після того, як квоти буде видано, сказав Цзянань Сун, нафтовий аналітик Energy Aspects. Внутрішній попит на дизельне пальне у Китаї «здивував до зростання», оскільки витрати на інфраструктуру були вищими, ніж очікувалося, компенсуючи втрати на ринку нерухомості, додав він. У результаті запаси не вдалося створити навіть у сезони слабкого попиту, сказав Сун.