Ймовірно, майже 1000 автівок BMW 5-Series та 7-Series відкликаються через дефект шарніра рульового валу, що може призвести до ускладнення керування та, як наслідок, аварії.
BMW вважає, що проблема стосується лише 1% із 982 відкликаних автомобілів. Підозрюється, що технічні характеристики подвійного карданного шарніра шпинделя, можливо, не відповідають стандартам, тому могло бути пошкоджене під час певних маневрів рульового керування.
Якщо шарнір зламається, це означає, що водієві знадобиться більше зусиль, щоб керувати автомобілем, або він взагалі втратить контроль, що потенційно може призвести до ДТП. У повідомленні про відкликання зазначено, що BMW не знає про випадки аварій чи травм, спричинених внаслідок дефекту.
Автовиробник вперше дізнався про потенційну проблему 26 червня 2024 року, коли на одному з заводів компанії було помічено пошкоджений рульовий вал. BMW почала розслідування й 18 вересня 2024 року прийняла рішення відкликати авто.
Відкликання стосується моделей 530i xDrive та 540i xDrive 2024-2025 модельних рр., виготовлених у період з 17 червня 2024 р. до 17 липня 2024 р., 740i xDrive та 760i xDrives, зібрані з 17 червня 2024 року по 16 липня 2024 року, 750e xDrives, виготовлені з 18 червня 2024 року по 1 липня 2024 року, а також моделі i7 eDrive50, i7 xDrive60 та i7 M70, що покинули конвеєр в період з 18 червня 2024 року по 3 липня 2024 року.
Дилери були попереджені про відкликання 25 вересня, а власники будуть сповіщені поштою першого класу з 15 листопада. Їм було доручено замінити подвійний універсальний шарнір рульового шпинделя безкоштовно.