За словами ван Міла, створення плагінгібридної моделі з модулем і двигуном зменшеного розміру, є складним завданням, оскільки ДВС повинен бути достатньо потужним, щоб компенсувати відсутність гібридного наддуву в процесі розрядки акумулятора.
«Модуль, що підключається, у невеликому автомобілі може бути велкикою проблемою, тому що гібриди повинні мати достатню потужність, якщо електрична частина недоступна. Якщо ваш базовий двигун недостатньо сильний, то таке рішення не має сенсу», - заявив він.
З урахуванням того, що можливість встановлення потужних трьох-або чотирициліндрових двигунів у майбутніх М2 BMW вже виключив, швидше за все, вони будуть повністю електричними.
Це тим більше ймовірно, якщо врахувати, що з 2035 року на ринку Євросоюзу буде діяти заборона на продаж нових авто з двигуном внутрішнього згоряння.