У BMW вважають, що перехід на електромобілі загрожує залежністю від Китаю. Європі доведеться все більше і більше покладатися на китайські постачання літій-іонних акумуляторів, якщо вона відмовиться від машин з ДВЗ.
За словами генерального директора BMW Олівера Ципсе, йдеться про повноцінний перехід на електромобілі, який ЄС планує здійснити до середини наступного десятиліття. Ципсе, як і низка інших впливових фігур з автопрому та політики, вважає, що Європа до цього не готова.
Крім залежності від китайців, є інша проблема, якій загрожує заборона в нинішньому вигляді, додав Ципсе. Це масштабне скорочення автопрому ЄС. Попит на «електрички» в Європі виявився нижчим, ніж очікувалося, а державні субсидії недостатньо ефективні.
Охолодження ринку призвело до того, що багато виробників почали знижувати планові показники з випуску електромобілів. Серед них Volkswagen, який зіткнувся з низьким попитом на ID.4 і ID.7 і був змушений переглянути «зелену» стратегію.