Electrogenic, британська компанія, що займається переробкою класичних автомобілів, таких як Delorean DMC-12 і Mini, у електромобілі, випустила новий комплект для оригінальної Mazda MX-5.
Комплект замінює чотирициліндровий бензиновий силовий агрегат родстера Mazda покоління NA на один електродвигун, і при бажанні його можна демонтувати, та без шкоди для авто повернути ДВЗ.
Таким чином, машина отримує 160 к.с. потужності - суттєве збільшення порівняно з оригінальними 128 к.с. у найпотужнішій версії оригінального двигуна. Компанія також замінює оригінальну коробку передач (п'ятиступінчасту механічну, або чотириступінчасту автоматичну) на нову одношвидкісну трансмісію.
У Electrogenic стверджують, що час розгону від 0 до 100 км/год становить «близько шести секунд», порівняно з 8,5 секунди у оригінального родстера. Окрім додаткової тяги, двигун забезпечує посилене гальмівне зусилля за допомогою рекуперативного гальмування.
Інтенсивність рекуперації можна регулювати за допомогою різних режимів руху. Машина має запас ходу близько 250 км завдяки встановленій батареї на 42 кВт-год. Блоки акумуляторів встановлюються під капотом і під підлогою багажника.
Незважаючи на те, що батареї додають 100 кг до ваги автомобіля, Electrogenic стверджує, що налаштування зберігають розподіл ваги 50:50 спереду до ззаду, який визначає керованість MX-5. У Electrogenic підтвердили, що можна переробити всі MX-5 1989-1997 років випуску, і встановлення займає близько тижня. Ціни ще не підтверджені.