У Китаї представлено Volkswagen Teramont Pro 2025

У Китаї представлено Volkswagen Teramont Pro 2025

10 березня 2025
3

У Китаї офіційно представили новий Volkswagen Teramont Pro 2025 - великий преміальний позашляховик, що пропонується у трьох комплектаціях, кожна з яких оснащена системою повного приводу. Такий підхід є нетиповим для китайського ринку, що підкреслює прагнення Volkswagen виділитися серед конкурентів. Усі версії отримали новий 2,0-літровий турбомотор EA888 п'ятого покоління потужністю 272 к.с., який працює у парі з 7-ступінчастою роботизованою коробкою передач DQ501, що забезпечує швидке перемикання передач і покращену динаміку.

Вартість базової версії складає 270 тис. юанів (приблизно 38 тис. доларів), тоді як топова модифікація оцінюється у 320 тис. юанів (близько 44,2 тис. доларів). Однією з ключових інновацій стала система автоматичного висування прихованих дверних ручок у разі аварії, що, за словами керівника SAIC Volkswagen Фу Цяна, суттєво покращує безпеку, полегшуючи евакуацію водія та пасажирів.

Інтер'єр Volkswagen Teramont Pro відзначається високим рівнем комфорту та сучасними технологіями. У салоні встановлено три екрани: 10,3-дюймовий дисплей перед водієм, 15-дюймовий центральний екран мультимедійної системи та 11,5-дюймовий дисплей для переднього пасажира.

Серед додаткових опцій - проекційний дисплей та преміальна аудіосистема Harman Kardon із 14 динаміками, що забезпечує високоякісне звучання. Особливу увагу приділили зручності пасажира на передньому сидінні - крісло оснащене функцією масажу, підігрівом, вентиляцією та електричною підставкою для ніг.

Позашляховик отримав інтелектуальні системи допомоги водієві. Новий комплекс IQ.Pilot відповідає за напівавтономне керування, а паркувальний асистент IQ.Drive дозволяє дистанційно керувати автомобілем, спрощуючи процес паркування у складних умовах.

Габарити нового Volkswagen Teramont Pro складають 5158 мм у довжину, 1991 мм у ширину і 1788 мм у висоту, що робить його одним із найбільших представників класу. Завдяки вдосконаленій силовій установці та оптимізованій аеродинаміці середня витрата пального за циклом WLTC знизилася до 8,35 л/100 км, що на 0,3 л менше порівняно з попередньою версією. Розгін від 0 до 100 км/год займає 7,6 секунди, що забезпечує відмінну динаміку для свого сегмента.

Джерело: IXBT.com
Фото: autohome

Обговорення новини

Oleg_H  

У нас би з такими цінами продавався...

+1ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

Навіть назви у сучасних авто як у смартфонів. Pro. Нафіга?

-7ВІДПОВІСТИ  
Oleg_H  

No Mercy, Тут не поспориш. Комплектація вже могла б називатись Про, Люкс, Преміум і т.д.

ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація