Електричний кросовер Nio ES6 дебютував у грудні 2018 року і вийшов на ринок влітку 2019-го, ставши другою моделлю молодої компанії. І ось лише через чотири роки після початку виробництва дебютував... Ні, не рестайлінговий ES6, а новий паркетник другого покоління. Для компнії Nio настільки швидка зміна моделей вже стає нормою, адже найдорожчий кросовер ES8 теж перейшов у друге покоління кілька місяців тому.
В основі моделі лежить платформа NT2, хоча по «залізу» відмінностей від колишнього «візка» не так вже й багато, і вони зводяться переважно до електроніки. Як і раніше, штатно встановлена пневматична підвіска з адаптивними амортизаторами (двоважільна спереду і багатоважільна ззаду). Колісна база збільшена з 2900 до 2915 мм, передбачені колеса діаметром 20 або 21 дюйм.
Обидва покоління Nio ES6 зроблені у фірмовому стилі та дуже схожі одне на одного, проте нова модель все ж має інший кузов. Змінено форму крил, задні вікна стали більшими, а оптика, навпаки, компактнішою. На «обличчі» залишився тільки один повітрозабірник (нижній) замість колишніх двох. Нарешті, люк із зарядним роз'ємом переїхав із переднього крила на заднє. Довжина (4854 мм) майже не змінилася, але кросовер став на 30 мм ширшим (1995 мм) і на 31 мм нижчим (1703 мм) за попередника.
На даху штатно розташовані «грибочки» з лідаром і камерами, які необхідні для роботи доопрацьованого автопілота NAD (Nio Autonomous Driving). Весь набір «органів зору» охоплює 33 датчики, а для опрацювання даних встановлений комп'ютер Adam, який має чотири процесори Nvidia Orin X загальною продуктивністю 1016 топс (трильйонів операцій на секунду). Заявлено, що NAD відповідатиме третьому рівню автономності, але сертифікація ще попереду, тож поки що - тільки другий рівень. Повноцінно функціонувати автопілот зможе після оновлення програмного забезпечення.
Салон нового Nio ES6 оформлений майже так само, як у старших моделей ES8 і EC7. Порівняно з попередньою моделлю тут стало менше «візуального шуму». Наприклад, дефлектори вентиляції замасковані за зразком Тесли, ручки відмикання дверцят вбудовані в підлокітники, а кнопки управління склопідйомниками стали компактнішими. Перед водієм встановлено дисплей приладів на 10,2 дюйма, AMOLED-екран медіасистеми - діагоналлю 12,8 дюйма, над ним розташовано анімований «покемон», який уособлює голосового помічника.
Передні сидіння мають вентиляцію та вібромасаж, а інтенсивність підігріву можна регулювати в трьох різних зонах. Пасажирське крісло до того ж має висувну підставку для ніг. Спинка заднього дивана тепер розділена на три секції (у пропорції 40:20:40), у бічних частин є електропривод складання. Нова опція - система PanoCinema, яка охоплює чотири пари окулярів віртуальної реальності та потужну аудіосистему (23 динаміки), що дають змогу перетворити салон на кінотеатр.
Поки що Nio ES6 другого покоління представлений тільки в одній повнопривідній модифікації потужністю на 490 к.с. Віддача переднього електромотора - 204 к.с., заднього - 286 к.с., тоді як у попередньої версії моделі були два однакові двигуни по 218 к.с. кожен. Топ-версії Performance у новій гамі поки що немає, але і в дебютному варіанті кросовер зможе розігнатися до «сотні» приблизно за чотири секунди. Штатно встановлені потужні гальма Brembo. Як і раніше, на вибір будуть запропоновані тягові акумулятори ємністю 75 або 100 кВт.год, але пізніше з'явиться і 150-кіловатна батарея.
У Китаї Nio відкриє прийом замовлень на ES6 наприкінці травня, причому кросовер першого покоління вже зник з усіх сайтів компанії. В останні місяці за машини, що залишились, просили від 56 тисяч до 80 тисяч доларів. Продажі нової моделі мають розпочатися в серпні. А слідом вийде і купеподібний Nio EC6 другого покоління: його вже сертифікували в КНР.