Спільне підприємство SAIC Volkswagen готує до виходу на китайський ринок нову модель - седан Volkswagen Lavida Pro, яка стане черговим етапом розвитку однієї з найуспішніших лінійок бренду в Піднебесній. Інформація про автомобіль з'явилася у базі Міністерства промисловості та інформатизації КНР, а також супроводжувалася реальними фотознімками сертифікаційного зразка, що дозволяє з високою точністю оцінити зовнішність та габарити моделі ще до її офіційної прем'єри.
Volkswagen Lavida Pro має всі шанси стати стратегічно важливою моделлю для сегменту компактних седанів, який у Китаї продовжує залишатися одним із найбільш прибуткових та конкурентних. І хоча Lavida Pro позиціонується як компактніша альтернатива Volkswagen Passat Pro, візуально обидві моделі мають близьке стилістичне оформлення, з акцентом на строгість, симетрію та стриману німецьку елегантність. Такий підхід у дизайні дозволяє Lavida Pro виглядати більш «дорослою», ніж це було характерно для попередніх поколінь моделі.
Габарити новинки становлять 4720 мм у довжину, 1806 мм у ширину, 1482 мм у висоту, а колісна база - 2688 мм, що забезпечує достатньо простору в салоні для пасажирів заднього ряду, зберігаючи при цьому компактність для міського середовища. Таким чином, Lavida Pro впритул наближається до середньорозмірного сегмента, що робить її цікавою не лише для приватних покупців, а й для корпоративного використання, зокрема у якості службового авто чи бізнес-седана початкового рівня.
Під капотом Lavida Pro працює сучасний 1,5-літровий турбодвигун серії EA211 EVO II, добре відомий за іншими моделями концерну Volkswagen Group. Цей мотор вирізняється не лише паливною ефективністю, а й плавною тягою в умовах міського трафіку, завдяки системі турбонаддуву з регульованою геометрією. Він поєднується з фірмовою 7-ступеневою роботизованою трансмісією DSG, яка забезпечує швидке перемикання передач і сприяє зниженню витрати пального. Такий технічний тандем уже зарекомендував себе як один із найбільш збалансованих у класі, зокрема у моделях для азійських ринків.
Залежно від комплектації, Lavida Pro отримає легкосплавні диски діаметром 15 або 16 дюймів, що дозволяє адаптувати автомобіль як до базових вимог економічного сегмента, так і до більш вимогливих клієнтів, орієнтованих на стиль та комфорт. Зовнішність моделі передбачає гострокутну передню оптику, широку решітку радіатора з хромованими елементами, а також чітко виражену плечову лінію, що додає відчуття монолітності кузову - усе це робить Lavida Pro візуально витягнутим і динамічним, навіть коли автомобіль стоїть на місці.
Варто зазначити, що Lavida як модель має довгу історію успіху в Китаї, де вона входила до числа найбільш продаваних автомобілів німецького бренду. Оновлення до рівня Lavida Pro може свідчити про бажання SAIC Volkswagen перенести звичну модель у новий технологічний і дизайнерський контекст, зберігши водночас доступність, яка була ключовим фактором її популярності.
Офіційна прем'єра Volkswagen Lavida Pro може відбутися вже найближчими днями в межах автосалону в Шанхаї, що цілком логічно з огляду на традиційну практику компанії презентувати нові моделі на найвпливовішому автошоу регіону. Якщо це справді станеться, очікується, що продажі стартують майже одразу після публічного дебюту.