У Німеччині електроенергія для авто часто обходиться дорожче за бензин

У Німеччині електроенергія для авто часто обходиться дорожче за бензин

23 червня 2025
10

Вартість заряджання електромобіля у Німеччині часто перевищує витрати на бензин, що ставить під загрозу екологічний транспортний перехід.

За даними німецького постачальника «зеленої» енергії Lichtblick, середня вартість зарядки електрокара на 100 км пробігу становить 10,45 євро на звичайних станціях і 12,06 євро на швидкісних. Для порівняння, шість літрів бензину (орієнтовна витрата на ту ж відстань) коштують близько 10 євро, передає DW.

«Ми вже багато років із занепокоєнням спостерігаємо за зростанням цін на зарядних станціях. Зараз вони перевищили вартість бензину - це серйозний удар по переходу до екологічного транспорту», - зазначив представник Lichtblick.

Основною причиною високих тарифів у компанії називають нестачу конкуренції. Більшість зарядних станцій належать місцевим енергетичним компаніям, пов'язаним із мережевими операторами. Водночас сторонні користувачі часто постають перед додатковими націнками.

Парадоксально, втім, у Німеччині наявна навіть надлишкова зарядна інфраструктура: понад 154 тис. зарядних точок із загальною потужністю 5,5 гігавата. Проте, за статистикою, кожна звичайна станція обслуговує в середньому лише 0,8 авто на день.

Раніше компанія McKinsey Mobility Consumer Pulse провела міжнародне дослідження серед 37 тис. водіїв, дослідивши питання електромобілів. В Америці й Австралії майже половина опитаних шкодують про покупку.

Понад 46% американських власників електромобілів заявили, що вони «дуже» схильні до купівлі автомобіля на бензині під час наступної покупки транспортного засобу.

Однак лише в Австралії більше водіїв переходять на бензин. Понад 49% австралійських власників електромобілів заявили, що повернуться до двигунів внутрішнього згоряння.

Загалом меншість респондентів сказала, що вони, ймовірно, повернуться до традиційних авто. Лише 29% водіїв електромобілів, опитаних по всьому світу, сказали, що перейдуть назад на бензин.

В Японії, наприклад, лише 13% власників електромобілів сказали, що пересядуть на традиційні авто. В Європі цей показник коливається в межах 15-25%.

У всьому світі водії мали три основні скарги щодо своїх електрифікованих транспортних засобів.

Понад 30% респондентів заявили, що зарядної інфраструктури недостатньо, загальна вартість автомобіля - занадто висока, а їздити на електромобілях на великі відстані - занадто складно.

Джерело: enkorr
Фото: Tesla

Обговорення новини

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
No Mercy  

Тут навіть коментувати нічого А в США бензин ще вдвічі дешевший, ніж в Німеччині.

+3-11ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

Тобто навіть з того мізеру, хто перейшов на електрички, половина повернуться на бензин

+3-8ВІДПОВІСТИ  
mavrx5  

Цілком логічна статистика. Америка та Австралія - безкрайній простір територій, великі відстані, куди не поїдь. 50% типові американці, яких не цікавлять цифри, не розібралися досконало, чого чекати від електрички, легкі доступні кредити + мода = побігли до дилера. Решта 50 розуміли що брали, купили під свій щоденний стиль користування і задоволені. Японія 13% абсолютний мізер. А у Європі якби не дорога електроенергія, то теж було би 10-13% незадоволених а 90% щасливі. Висновок - все геть не так жахливо, як здається

+2-1ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

mavrx5, кругом якісь "якби". То відстані,то дорога електроенергія. А по факту, ті мінуси, які були, вони й залишилися у електричок. Навіщо вигадувати велосипед, коли ДВЗ дешевші, зручніші і закривають всі потреби.

-12ВІДПОВІСТИ  
gman.ua  

Перехід на електромобілі займе десь 10-20 років в залежності від регіону. Новий bmw x3i 2026 вже запропонує 400 миль на одній зарядці, а 800 вольова зарядка заряджаю дуже швидко. Через 5 років такі параметри будуть пропонувати середньо бюджетні машини. Нові FTP акумулятори значно безпечніші ніж на основі літію. Всі розуміють що за цим майбутнє. Чистіше повітря в містах, менша залежність від нафти, відносно екологічно чиста електроенергія, можливість заряджати дома і багато інших вагомих плюсів

ВІДПОВІСТИ  
gman.ua  

Теперішня фаза світової кризи сильно загальмувала процес переходу на електромобілі, але це тимчасова проблема яку буде вирішено протягом наступних декількох років

+1ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

gman.ua, 10 років тому те ж саме казали.

-10ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 3

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація