Британська марка Jaguar, яка днями змінила логотип та іншу айдентику, поділилася офіційним тизером концепт-кара, який дебютує в Маямі 2 грудня. Новинка віщує появу одного з трьох серійних електромобілів Jaguar, які вийдуть на ринок до 2030 року. На тизерному зображенні частково зображена корма концепту без заднього скла.
Jaguar зважився на кардинальний ребрендинг напередодні повної відмови від ДВЗ і переходу на випуск електромобілів. У рамках «перезавантаження» британська марка змінила логотип, фірмовий шрифт і слоган. Останній тепер звучить як Copy Nothing («Не копіюй нічого») і покликаний повернути бренд до ідеалів його засновника Вільяма Лайонса - істинної індивідуальності та оригінального творчого мислення.
Першим автомобілем «нової хвилі» стане концепт під назвою Design Vision - чотиридверка класу GT, яку частково розсекретили на тизері. Судячи із зображення, у неї будуть незграбні лінії кузова, «решітка» на кормі та заглушка на місці заднього вікна - щось схоже можна побачити у Polestar 4. Про серійну версію концепту відомо, що вона з'явиться у 2026 році і в її основу ляже платформа JEA.
Крім чотиридверного гран туризмо, майбутня лінійка Jaguar включатиме люксовий кросовер, який кине виклик Bentley Bentayga, а також седан, який виступатиме в одному класі з Bentley Flying Spur. Усі вони, зрозуміло, будуть електричними і, за попередніми даними, коштуватимуть від 100 тисяч фунтів стерлінгів.