Водій проїхав понад 170 тис. км на своєму Toyota Land Cruiser 2024 року випуску, довівши, що новий гібридний двигун Turbo-4, ймовірно, найнадійніший на сьогодні.
Звіт про цю подію, опублікований The Drive, малює напрочуд позитивну картину нового турбогібридного 2,4-літрового силового агрегату Toyota i-FORCE MAX, особливо з огляду на нещодавні проблеми бренду з турбованими двигунами V6.
Власник авто, Шейн Сомерс, має бізнес із доставки ліків і медичного приладдя. Він багато їздить, доставляючи товари лікарням і будинкам для людей похилого віку в Пенсільванії. Це велике випробування для авто, але Land Cruiser відмінно з ним впорався.
За 12 місяців інтенсивної експлуатації транспортного засобу водій міняв оливу 22 рази, також було замінено повітряні фільтри двигуна, салонні фільтри, свічки запалювання, три комплекти шин, а також охолоджувальну рідину та інвертор. Ще двічі авто пройшло розвал-сходження.

Сомерс каже, що обрав Land Cruiser, бо це «найкращий автомобіль Toyota за багато років, починаючи з 50-х», і після такого марафону водіння з його досвідом важко сперечатися. Незважаючи на пробіг, Сомерс повідомляє, що «з автомобілем не було жодних проблем, нічого не гриміло і не відвалювалося».
Land Cruiser Сомерса оснащений 326-сильним гібридним турбованим турбованим чотирициліндровим двигуном, що працює в парі з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач і постійним повним приводом.
Такий режим експлуатації можна порівняти з графіками комерційних автопарків, але при цьому силова установка позашляховика залишається надійною. Витрата палива в середньому склала 10 л на 100 км, що цілком адекватно для позашляховика.
Як зазначає Сомерс, більшу частину часу він їздить по шосе, що не так вже й складно для автомобіля, створеного для подолання набагато складніших умов.