Свого часу ці машини ще зустрічалися на українських дорогах, а сьогодні вони стали справжніми раритетами, які можна побачити хіба що на зльотах ретроавтомобілів. Йдеться про розвізну модель Barkas B1000, яку нещодавно вдалося сфотографувати в одному з київських дворів.
Barkas B1000 випускали на однойменному підприємстві VEB Barkas-Werke в місті Хемніц (колишній Карл-Маркс-Штадт). З 1961 по 1988 рр. було виготовлено 175 740 одиниць.
Машини вироблялися в різних варіантах: вантажний фургон (KA), 8-місний мікроавтобус (KB), напіврамна вантажівка з бортовою платформою (HP), шасі з кабіною (FR) і як санітарний автомобіль (KK). У нашому випадку представлений вантажопаспкський варіант (КМ) - з частково заскленим кузовом.
Barkas B1000 мали вантажопідйомність 980 кг і оснащувалися двотактним трициліндровим бензиновим двигуном робочим об'ємом 991 см куб. та потужністю 45 к. с. Цей мотор був запозичений з автомобіля Wartburg 353, так само як механічна, 4-ступінчаста коробка передач.
Примітний факт - автомобілі були передньопривідними і оснащувалися повністю незалежною, торсійною підвіскою всіх колес.