Продаж компанії SsangYong Motor не відбувся, повідомляє сам південнокорейський автовиробник. Причиною зриву угоди зазначено, що покупець, стартап Edison Motors, який займається випуском електробусів, не виконав свої платіжні зобов'язання в строк до 25 березня 2022 року. В результаті SsangYong розірвала контракт з Edison Motors і розпочала пошуки нового інвестора.
З 2011 року 74,65% акцій SsangYong належать індійському конгломерату Mahindra&Mahindra. Навесні 2021 року стало відомо, що на тлі кризи, викликаної пандемією коронавірусу, Mahindra взяла курс на скорочення витрат, у тому числі відмовила SsangYong у фінансовій підтримці у розмірі 423 мільйони доларів. Наприкінці 2020 року, за рішенням Суду у справах про банкрутство, компанія SsangYong перейшла під зовнішнє управління. Восени 2021 року на марку знайшовся покупець - молодий виробник Edison Motors з Південної Кореї. На той момент угода оцінювалася приблизно 260 мільйонів доларів.
«Після укладання угоди про придбання компанія SsangYong наприкінці лютого представила план реорганізації до суду, - йдеться в офіційній заяві компанії. - Це передбачало погашення боргів, що залишилися, і зміну прав акціонерів після отримання повної оплати. Суд призначив 1 квітня 2022 року датою проведення зборів кредиторів та акціонерів і, таким чином, датою ухвалення рішення». Edison Motors своїх зобов'язань не виконав.
Незважаючи на своє становище, за минулий рік SsangYong виробила майже 84,5 тисяч автомобілів, що на 21 відсоток менше, ніж у 2020-му. У Європі компанії взагалі вдалося закінчити рік у плюсі, реалізувавши 11,1 тисячі машин, що на 15 відсотків перевищує результат попереднього року.