27-28 серпня компанія Porsche Central and Eastern Europe провела захід, присвячений святкуванню 50-ліття 911, який відбувся на треку Slovakiaring у Словаччині. На захід завітали представники двадцяти двох ринків, що підпорядковуються компанії. Команда кожної країни включала в себе посла бренду – особу, яка тривалий час пов’язана з Porsche та докладає чимало зусиль для просування бренду, одного з найбільш авторитетних автомобільних журналістів та бренд-директора.
Так, послом бренду в Україні став шанувальник Porsche, який зібрав колекцію моделей 911 кількістю понад 10 одиниць, серед яких чимало унікальних екземплярів, в тому числі усі покоління 911 Turbo.
Програма заходу була надзвичайно насиченою: учасники мали можливість протестувати класичні моделі 911 – 930 Targa, 996, 911 Carrera RS, 964 Turbo, які спеціально були доставлені з музею Porsche з цього приводу, порівняти їх з нинішнім, сьомим, поколінням 911, відчути надзвичайну потужність трекових версій – 997 GT3 Cup. На гостей свята чекала ще одна несподіванка – вперше в регіоні був продемонстрований Porsche 911 Turbo S, презентація якого в Україні відбудеться вже на початку жовтня.
Звичайно ж, захід, присвячений іконічному спортивному автомобілю, не обійшовся без перегонів. Учасники вийшли на старт 4-кілометрової траси, щоб позмагатися за трофей, який у результаті вдалося вибороти українській команді!
Завершував захід показ культового фільму «Ле Ман», адже вже в наступному році Porsche повертається у легендарні перегони.
Вже 31 серпня унікальні екземпляри 911 з колекції музею Porsche зможуть побачити і інші українські шанувальники бренду, які братимуть участь у виїзному тест-драйві Slovakia Porsche World Roadshow.