Уряд Німеччини шукає способи підтримати Volkswagen, щоб не уникнути скорочення робочих місць на найбільшому автовиробникові країни та не допустити закриття заводів. Про це заявив міністр економіки Роберт Габек, пише Reuters.
«VW має центральне значення для Німеччини», - заявив Габек журналістам.
Однак, за словами міністра, можливості уряду щодо підтримки Volkswagen обмежені, структура та життєздатність бізнесу залежать від політики компанії.
«Більшість завдань має вирішувати сам Volkswagen. Це робота компанії», - додав він.
За словами джерел агентства в уряді, Міністерство економіки, зокрема, розглядає варіанти вирішення проблеми низьких продажів електромобілів.
Цього місяця Volkswagen заявив, що йому необхідно значно скоротити витрати на своєму однойменному бренді в Німеччині, пославшись на високі витрати, низьку продуктивність та жорстку конкуренцію.
Габек відмовився коментувати звіт у німецькому щомісячному виданні Manager Magazin, за оцінками якого Volkswagen Group у середньостроковій перспективі мала б скоротити 30 000 робочих місць, або близько 10% німецької робочої сили.
Представник виробничої ради автовиробника заявив, що ця цифра, яка часто згадується у зв'язку з можливими скороченнями робочих місць на заводі Volkswagen у Німеччині, «не має під собою жодних підстав і є просто нісенітницею».
Наступного тижня керівництво та профспілки розпочнуть переговори стосовно заміни давніх угод щодо заробітної плати, які Volkswagen розірвав цього місяця після погроз уперше закрити заводи у Німеччині.
Інвестори уникають акцій європейських автомобільних компаній, попри те що вони торгуються з дисконтом 60%, порівнюючи з ширшим ринком.
Галузь постраждала від спаду та конкуренції з боку Китаю. Очікується, що доходи сектора впадуть більш ніж на 13% у 2024 році.
Акції Volkswagen, BMW, Mercedes-Benz, Renault і Stellantis впали на 29-50% відносно з піковими значеннями цього року, досягнувши багатомісячних і навіть багаторічних мінімумів.
«Західна автомобільна промисловість постає перед великими труднощами через перевагу Китаю, і люди не хочуть витрачати стільки грошей на електромобілі, як кілька років тому», - сказав керівник відділу стратегії європейського акціонерного капіталу в AXA Investment Managers Жіль Гібу.