В ЕС хотят нанести удар по владельцам дизельных авто

В ЕС хотят нанести удар по владельцам дизельных авто

23 лютого 2018
5

27 марта 2018 года немецкий суд в Лейпциге может вынести решение о запрете въезда дизельных авто в немецкие города.

Еще в прошлом году в административном суде Штутгарта (Германия) прошло разбирательство касательно официального запрета въезда дизельных автомобилей в немецкие города.

Истцом по данному иску выступила экологическая организация Environmental Action Germany, а ответчиками стали две федеральные земли – Баден-Вюртемберг и Северный Рейн-Вестфалия.

В столицах этих земель – Штутгарте и Дюссельдорфе – показатели выбросов вредных веществ в атмосферу были превышены в разы. И хотя суд Штутгарта согласился с желанием истца запретить въезд дизельных автомобилей в города, в ответ на такой вердикт правительства обеих земель подали апелляцию в Федеральный административный суд в Лейпциге.

22 февраля, немецкий суд должен был решить, насколько подобный запрет является обоснованным с точки зрения закона. Но, так и не смог отважиться вынести окончательный вердикт, и отложил рассмотрение дела до 27 февраля.

Джерело: Авто Центр

Обговорення новини

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
Oleh31  

Придурки, будь-який дизельний двигун у порівнянні з бензиновим з аналогічними характеристиками споживає на приблизно 40% менше палива і крім того має більший крутний момент, і до того ж сучасні дизеля по динаміці не поступаються бензиновим двигунам.

+2-9ВІДПОВІСТИ  
Oleh31  

Тупі конструктори і виробники автомобілів, невже дизельний пилосажевий фільтр не можна зробити таким, щоб його можна було легко і швидко, аналогічно до інших розхідників і фільтрів замінювати на будь-якій СТО і крім того можна поставити ще одний легко змінний фільтр перед клапаном рециркуляції вихлопних газів (EGR), який запобігатиме закоксовуванню циліндрів двигуна сажею.

+3-4ВІДПОВІСТИ  
Oleh31  

Як таке можна мінусувати! Невже в час коли можна запустити в космос корабель на борту якого Тесла, так складно поставити на вихлопній трубі за методом телескопки, всадивши в одну трубу сажовик, а після в нього продовження вихлопної труби і стягнути цю всю конструкцію хомутами і ще один сажовик поставити перед EGR. Все за принципом пічки в якій топлять дровами і періодично вимітають з неї і комина сажу, щоб була тяга. Сажовики не складно зробити не одноразові а багаторазові і проводити їх чистку періодично, наприклад при заміні масла в двигуні. Зняв сажовики повисипав з них сажу, почистив їх щіткою і поставив на місце і при таких умовах не треба ніякого оманливого програмного забезпечення, яке занижує на стендах викиди, бо фільтри легко можна зняти в любий час, якщо вони забилися. То капєц, який світ дурний

+4-4ВІДПОВІСТИ  
chiritto  

Oleh31, вас минусуют, потому что вы пытаетесь решить несуществующую проблему. Фильтр частиц уже давно является обязательным для дизельных автомобилей.

Современные дизельные двигатели выделяют CO2 меньше (в среднем в 1.5 раза), чем бензиновые. После внедрения фильтра частиц, выделение сажи у дизельного в среднем не выше, чем у бензинового.

Для меня эта антидизельная истерия выглядит полным абсурдом.

+5ВІДПОВІСТИ  
Oleh31  

chiritto, Я про те, що якщо вірити цим дослідженням, то автовиробники, щоб продовжити життя сажовому фільтру, спеціально встановлюють обманне програмне забезпечення. Крім того Фольксваген груп признала помилку і виплатила компенсації і навіть здається хтось з керівництва поніс кримінальну відповідальність. Я пропоную зробити сажовик легкозамінним і поставити ще один більш ретельного очищення фільтр твердих частин перед клапаном EGR, щоб запобігти попаданню сажі в двигун і тим самим збільшити ресурс двигуна.Тобто зробити фільтри твердих частин розбірними і багаторазового використання, або просто недорогим одноразовим розхідником, як решту фільтрів.

+2ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація