Хетчбек, що був найпродаванішим автомобілем Європи у 2022 році, отримав масштабну модернізацію. Машина отримала дві гібридні версії, більш свіжий зовнішній вигляд і помітне оновлення інтер'єру.
Дві гібридні версії поєднують у собі бензинові двигуни з шестиступінчастою автоматичною коробкою передач та інтегрований електродвигун сумарною потужністю 99 і 134 сили.
Завдяки невеликому електромотору машини отримують додатковий крутний момент на низьких обертах і покращену на 15% паливну економічність. У Peugeot стверджують, що гібридні версії працюють у чисто електричному режимі понад 50% часу в міських умовах.
У модельній лінійці також залишились суто бензинові версії з двигунами потужністю 74 і 99 к.с. Вони поєднуються відповідно з п'ятиступінчастою та шестиступінчастою механічними коробками передач. Від 100-сильного дизельного двигуна відмовилися.
Електричний Peugeot e-208 отримав новий двигун потужністю 154 к.с. і більшу батарею ємністю 51 кВт.год, що збільшило запас ходу авто до 399 км.
У салоні машини прописався 10-дюймовий сенсорний екран, який тепер доступний навіть у базовій комплектації.
Також у якості опції для авто тепер доступні адаптивний круїз-контроль, система розпізнавання дорожніх знаків, а також асистент допомоги утримання смуги руху і камера кругового огляду. Як і раніше, для машини доступні три рівні оснащення - Active, Allure і GT.
Ціни на електромобіль Peugeot е-208 стартують з позначки у 37 100 євро, що на 2800 євро дешевше, ніж у випадку з дорестайлінговим хетчбеком. Водночас топовий e-208 GT оцінили у 41 600 євро.