Мало хто знає, що у 60-х роках українські майстри намагалися налагодити випуск дводверних купе. Автомобіль «Зоря» вирізнявся дуже нестандартною конструкцією.
«Зоря» була розроблена у 1966 році на Сєверодонецькій авторемонтній базі під керівництвом конструктора Юрія Андроса. До речі, він також створив і український мікроавтобус «Старт» (він знайомий із фільму «Кавказька полонянка»), випуск якого налагодили на цьому ж підприємстві.
За однією з версій, українське авто назвали на честь футбольного клубу «Зоря» з Луганська, адже серед розробників були його фанати. Двохдверне купе збудували на рамному шасі «Волги» ГАЗ-21.
Кутастий кузов створили зі склопластику, що було напрочуд для 60-х. Тоді подібна технологія застосовувалася в дорогих спортивних моделях на кшталт Chevrolet Corvette. «Зоря» ж мала бути відносно доступною - її планували продавати за 5000 рублів тоді, як «Волга» коштувала 6000.
У ГАЗ-21 також запозичили заднє скло та світлотехніку, а ось лобове скло взяли у «Чайки». Дизайн був виконаний у дусі американських Cadillac, Ford та Dodge тих років.
«Зоря» вийшла довшою за «Волгу» (5050 мм), але при цьому легшою - 1100 кг. Стандартний 2,4-літровий двигун ГАЗ-21 на 75 к. с. розганяв купе до 130 км/год.
Автомобілі експонували на ВДНГ і збиралися виробляти невеликими серіями. Спочатку планували зібрати 50 авто, однак у результаті випустили лише чотири прототипи «Зорі». Керівництво Луганської області вирішило, що виробництво купе буде нерентабельним через складність виготовлення склопластикових кузовів. До цього часу не збереглося жодного екземпляра цього унікального авто.