В Україні готують нові законодавчі правила для їзди на електросамокатах

В Україні готують нові законодавчі правила для їзди на електросамокатах

21 вересня 2023
0

Члени комітету Верховної ради з питань транспорту дійшли згоди щодо низки правил та обмежень, які стосуються користування персональним електричним транспортом, включаючи електросамокати. Вони розглянули законопроєкти 3023 та 5479. Нововведення стануть частиною правил дорожнього руху.

Як зазначив народний депутат Олександр Горенюк, наступним кроком стане голосування в комітеті. Поки там дійшли згоди про наступне:

  • Використання шоломів не буде обов'язковим, оскільки ця вимога існує лише в окремих країнах.
  • Обмеження швидкості - 25 кілометрів за годину.
  • В темний період доби обов?язково використовувати світловідбивні елементи.
  • На тротуарах має забезпечуватись пріоритет пішоходам.
  • Забороняється тримати у руці телефони під час їзди.
  • Легкі персональні електричні транспортні засоби (ЛПЕТЗ) визнаються учасниками дорожнього руху.
  • Рухатись можна по краю проїзної частини дороги, вулиці чи узбіччя, а також по велосипедній смузі, що розташована в межах проїзної частини.
  • Забороняється перевозити пасажирів, окрім випадків, коли їх перевезення прямо передбачено конструктивним рішенням виробника.
  • Забороняється керування у стані алкогольного чи наркотичного сп'яніння.
  • Термінологія гармонізується під вже чинне визначення ЛПЕТЗ.

Як відзначив пан Горенюк, розмова йде не тільки про електросамокати, а про весь персональний електричний транспорт, який в законопроекті йменується «легкий персональний електричний транспортний засіб».

Цитуємо визначення, зафіксоване в уже чинному законі: «легкий персональний електричний транспортний засіб - колісний транспортний засіб, який оснащений та приводиться в рух виключно електричними тяговими двигунами (одним чи декількома) із потужністю у діапазоні до 1000 Вт, системою акумулювання електричної енергії (акумуляторною батареєю), яка здатна заряджатися шляхом підключення до зовнішнього джерела електричної енергії, з одним, двома, трьома або чотирма колесами, який має максимальну конструктивну швидкість у діапазоні до 25 кілометрів на годину;».

Наступний крок - голосування в комітеті.

Джерело: AUTO-Consulting

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація