В Європі запустили рейсові автобуси на біометані

В Європі запустили рейсові автобуси на біометані

21 червня 2022
0

Компанія FlixMobility ще влітку минулого року з метою скорочення викидів CO2 представила автобуси, що працюють на біогазі та біометані, на двох міжміських маршрутах.

Біогаз є хорошим рішенням для ефективного зниження викидів CO2, особливо для довгих маршрутів FlixMobility, наприклад, між Амстердамом і Брюсселем або Осло і Стокгольмом. Саме таким ми бачимо майбутнє транспортного палива. Далі розповімо більше про саме паливо.

Bio-CNG

CNG (compressed natural gas) - це стиснений природний газ, який наразі момент вважається найбільш економічно ефективною альтернативою бензину і дизелю, водночас має потенціал для значного зниження викидів CO2. CNG переважно складається з метану, який стискається, щоб зменшити об’єм і збільшити щільність енергії. Зазвичай CNG транспортують на АЗС газопроводами або спеціальними вантажівками.

CNG може бути отриманий з біогенних, тобто невикопних джерел, і називається Bio-CNG або CBG (стиснений біогаз). Bio-CNG за хімічним складом еквівалентний CNG. На новому маршруті FlixBus між столицями Нідерландів та Бельгії буде використовуватися стовідсотковий Bio-CNG від компанії OrangeGas, який отримують із осаду стічних вод очисної споруди поблизу Амстердама.

Bio-LNG

LNG (liquefied natural gas) - це зріджений природний газ, який отримують з CNG шляхом його охолодження до температури від -161 до -164 °C. Однією з переваг LNG є значно зменшений об’єм порівняно з газоподібним природним газом CNG:

  • об'єм 1 кг LNG становить лише 1/600 об'єму 1 кг NG,
  • тоді як енергетичний вміст 1 л LNG відповідає об’єму 3 л CNG.

Це забезпечує більшу гнучкість у транспортуванні та зберіганні палива.Коли LNG отримують з Bio-CNG, його називають Bio-LNG, LBG або LBM (зріджений біометан). Газ, знову ж таки, хімічно еквівалентний LNG. Bio-LNG, який FlixBus використовує на маршруті між столицями Швеції та Норвегії, є продуктом біогазового партнера FlixBus Gasum.

Використання біогазу та біометану ведуть до зменшення вуглецевого сліду. Оскільки LBM/LBG/Bio-LNG і CBG/Bio-CNG є паливом, отриманим з біомаси, тобто відновлюваним джерелом енергії, викиди CO2, що виникають під час спалювання, вважаються нульовими.

Попередні розрахунки кліматичної неурядової організації atmosfair для нових міжміських маршрутів FlixBus показують, що викиди CO2 можна скоротити приблизно на 75 відсотків за використання Bio-CNG і Bio-LNG замість дизельного палива. Точна економія викидів залежатиме від споживання палива газовими транспортними засобами, що буде перевірено в пілотних проектах.

Що важливо, біогаз і біометан вже є абсолютно конкурентною альтернативою викопному паливу: бензину і дизельному паливу.Ця технологія конкурує з електрикою та воднем як сучасне джерело енергії.

Джерело: Agravery.com

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація