Дебати про те, чи справді електромобілі зменшують вуглецевий слід, все ще тривають, але дослідження випускника Гарвардського університету на ім'я Лукас Вудлі, опубліковане в The Harvard Gazette, можливо, дасть відповідь на це питання.
Його дослідження показують, що власники електромобілів повинні проїхати в середньому не менше 89 200 км без заміни батареї, щоб сприяти збереженню довкілля. За статистикою, в середньому власники електромобілів у Європі та США проїжджають від 15 до 22 000 км на рік. Таким чином, знадобиться щонайменше чотири роки, перш ніж власники електромобілів зможуть помітно зменшити викиди вуглекислого газу у порівнянні з роботою авто з ДВЗ.
Вудлі також згадав у своєму дослідженні, що бюджетні електромобілі повинні проїхати майже 45 000 км, щоб компенсувати значні викиди, які утворюються під час виробництва акумуляторних батарей малої ємності. Якщо ж електромобіль оснащений великою тяговою батареєю, то для компенсації її виробництва знадобиться подолати понад 105 000 км.
Дослідження показало, що деякі власники позбавляються своїх електромобілів навіть до того, як досягнуть зазначеного рекомендованого пробігу для зменшення вуглецевого сліду. У свою чергу, ці власники завдають більше шкоди навколишньому середовищу. Вудлі припустив, що цим людям краще їздити на автомобілях з ДВС.
«Якщо ви їздите досить багато, то ви, ймовірно, добре підходите для керування електромобілем. З іншого боку, якщо ви рідко керуєте автомобілем, а транспортний засіб здебільшого стоїть у гаражі, то вам, навпаки, буде краще володіти автомобілем з бензиновим двигуном», - сказав Вудлі.