Вчені визначили пробіг, після якого електромобілі стають дійсно безпечними для довкілля

Вчені визначили пробіг, після якого електромобілі стають дійсно безпечними для довкілля

04 вересня 2023
12

Дебати про те, чи справді електромобілі зменшують вуглецевий слід, все ще тривають, але дослідження випускника Гарвардського університету на ім'я Лукас Вудлі, опубліковане в The Harvard Gazette, можливо, дасть відповідь на це питання.

Його дослідження показують, що власники електромобілів повинні проїхати в середньому не менше 89 200 км без заміни батареї, щоб сприяти збереженню довкілля. За статистикою, в середньому власники електромобілів у Європі та США проїжджають від 15 до 22 000 км на рік. Таким чином, знадобиться щонайменше чотири роки, перш ніж власники електромобілів зможуть помітно зменшити викиди вуглекислого газу у порівнянні з роботою авто з ДВЗ.

Вудлі також згадав у своєму дослідженні, що бюджетні електромобілі повинні проїхати майже 45 000 км, щоб компенсувати значні викиди, які утворюються під час виробництва акумуляторних батарей малої ємності. Якщо ж електромобіль оснащений великою тяговою батареєю, то для компенсації її виробництва знадобиться подолати понад 105 000 км.

Дослідження показало, що деякі власники позбавляються своїх електромобілів навіть до того, як досягнуть зазначеного рекомендованого пробігу для зменшення вуглецевого сліду. У свою чергу, ці власники завдають більше шкоди навколишньому середовищу. Вудлі припустив, що цим людям краще їздити на автомобілях з ДВС.

«Якщо ви їздите досить багато, то ви, ймовірно, добре підходите для керування електромобілем. З іншого боку, якщо ви рідко керуєте автомобілем, а транспортний засіб здебільшого стоїть у гаражі, то вам, навпаки, буде краще володіти автомобілем з бензиновим двигуном», - сказав Вудлі.

Джерело: Autogeek

Обговорення новини

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
No Mercy  

Так казали ж, що якщо мало їздити, то краще електормобіль, а тепер навпаки кажуть. Пам'ятаю, як якихось років 10-15 тому казали, що за дизелями майбутнє. А тепер зробили з дизеля головного ворога екології.

+3-7ВІДПОВІСТИ  
qаzan  

Почнемо с того що випусник університету це ще не вчений. Цих типа "експертів" дуже багато і кожен несе свою хрень. Кожного слухати - обманювати себе. Потрібно все самому рахувати.

+3-2ВІДПОВІСТИ  
Romа  

Джерелом забруднень є автомобіль (і/або його виробництво), а не його власник. Дивно, що цей "вчений" зробив прив'язку до одного власника авто і пробігу в нього. Можна подумати, що власник позбавляючись авто викидає його на сміття... Так ні, він його продає іншому власнику і пробіг авто підсумовується, а не обнулюється після кожного власника. І до чого тоді висновки про терміни володіння одним власником.

+5-1ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

Romа, "найбрудніша" частина електрички, батарея, як раз іде на сміття. Чарівних акумуляторів ще не придумали.

+1-7ВІДПОВІСТИ  
Romа  

No Mercy, через чотири роки батарею у сміття? Ні. В іншому випадку б/в електрички зі США та Європи ганяли б без батарей,
тільки один візок і використовували як гужовий транспорт)). Середній термін експлуатації акумулятора у електромобілі до 20 років.
Це значно довше, ніж середьостатистична людина володіє своїм автомобілем. І за цей термін, згідно з розрахунками цього "вченого", електромобіль себе виправдає у плані екології.

+4-2ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 7

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація