Daimler Truck продовжує тестування магістрального водневого тягача Mercedes-Benz GenH2 наступного покоління. Два перші прототипи успішно подолали 6500 км по складних гірських маршрутах Швейцарських Альп, включаючи перевал Сімплон на висоті 2000 метрів.
За 14 днів випробувань автопоїзди подолали загальний підйом у 83 000 м, проходячи особливо складні 20-кілометрові ділянки з ухилом 10-12%, що становило 1600 км у загальному пробігу.
Випробування проводилися для оцінки роботи водневих паливних елементів, високовольтної батареї, електричної осі, резервуарів з рідким воднем та системи терморегулювання.
Особливу увагу приділили адаптивному круїз-контролю Predictive Powertrain Control, який автоматично налаштовує витрату енергії залежно від рельєфу місцевості. Заправка рідким воднем здійснювалася через мобільну станцію Air Products на тестовій базі в кантоні Вале.
Розробка та виробництво водневих вантажівок GenH2 отримали фінансову підтримку від Федерального міністерства цифрових технологій та транспорту Німеччини (BMDV). Восени 2023 року Daimler Truck залучив 226 мільйонів євро у рамках європейської програми IPCEI Hydrogen, що передбачає створення інфраструктури для розвитку водневого транспорту.
Серійне виробництво та постачання перших вантажівок GenH2 клієнтам планується розпочати наприкінці 2026 року.