Інсайдери повідомили, що китайська версія Volkswagen Golf GTI перейде на 2,0-літровий двигун EA888 п'ятого покоління. Віддача збільшиться майже на чверть: з поточних 220 кінських сил і 350 Нм до 272 кінських сил і 400 Нм. Однак чекати на такий Golf GTI доведеться до другої половини 2028 року, і це означає, що життєвий цикл хот-хетча не перерветься в цьому десятилітті.
Volkswagen Golf дев'ятого покоління має перейти на електротягу у 2029 році, але схоже електрифікація очікується не на всіх ринках. У Китаї ще довго можуть бути затребувані бензинові моделі, тому німецька марка вклалася в модернізацію мотора EA888. Оновлений агрегат дебютував на Volkswagen Teramont другого покоління.
За китайськими мірками прогрес в енергоозброєності очевидний, але «глобальний» Golf GTI вже зараз видає 265 кінських сил і 370 Нм. А лінійка Clubsport і зовсім форсована до 300 кінських сил і 400 Нм. Однак крім потужності потрібно враховувати відповідність еконормам: китайський EA888 із запасом вкладається в стандарт China VII, а отже може з'явитися і в Європі.
Ручної коробки передач у Golf GTI більше немає, і її повернення можна не чекати: Volkswagen не в тому становищі, щоб зберігати «механіку» для ентузіастів. Криза змушує автогігант шукати нові можливості для заробляння грошей: гендиректор компанії Олівер Блюме не виключив навіть повернення до виробництва військової техніки.