Volkswagen веде переговори з китайською компанією Leapmotor щодо купівлі технологічної платформи. Її планують використовувати для «бюджетних» автомобілів суббреду Jetta, з якими німецький концерн планує підкорити електромобільний ринок Китаю.
Свою архітектуру «Four Leaf Clover» китайський розробник та виробників електромобілів представив лише кілька днів тому. У неї інтегрована обчислювальна платформа, здатна керувати всіма інтелектуальними функціями, включаючи автономне водіння та «розумну кабіну».
Зі слів генерального директора OEM Чжу Цзянміна, Leapmotor зацікавлена у тому, щоб стати не лише виробником, а й ліцензіаром технологій. Компанія вже має два проєкти ліцензійних угод з двома іноземними компаніями. Вони пов’язані з технологіями транспортних засобів. Водночас переговори з Volkswagen у Leapmotor не коментують.
Інформація про те, що німецький концерн шукає нового партнера в Китаї, з'явилася через тиждень після підписання угоди з Xpeng та SAIC Motor. Зокрема, Volkswagen та Xpeng розроблять дві середньорозмірні моделі на архітектурі G9 E/E. Тоді як SAIC допоможе Audi розробити інтелектуальну кабіну та інші технології.
Історія Volkswagen Jetta розпочалася у 1979 році. На окремий суббренд Jetta перетворили у 2019 році. За ці роки вийшло три нові моделі марки: Jetta VA3, VS5 та VS7. У Китаї їх збирають на заводі в Ченду та продають як моделі VW Jetta та SEAT. Jetta була першим дизельним легковим автомобілем на місцевому ринку.