Volkswagen відзначить 50-річчя Golf у наступному році випуском оновленої моделі восьмого покоління, і генеральний директор компанії Томас Шефер натякнув, що це може бути остання версія хетчбека з двигуном внутрішнього згоряння.
Європейська прем'єра оновленої машини відбудеться у другій половині наступного року. Як і у випадку з майбутнім Tiguan третього покоління та Passat дев'ятого покоління, Golf 2024 модельного року використовує нову платформу VW MQB Evo. Зокрема, вона вирізняється переробленою конструкцією з посиленими кріпленнями задньої осі, що підвищує загальну жорсткість кузова.
Volkswagen приділив велику увагу плагін-гібридним силовим агрегатам Golf. І eHybrid, і GTE будуть використовувати 1,5-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун EA211 Evo з турбонаддувом замість старішого 1,4-літрового чотирициліндрового мотора.
У поєднанні з електродвигуном нового покоління та оновленим пакетом електроніки eHybrid отримає на 11 к.с. (до 212 «сил») потужнішу силову установку. Надбавка потужності версії GTE складе 15 к.с. - до 256 к.с.. Також повідомляється, що батарея більшої ємності забезпечить обидвом моделям запас ходу більше 90 км.
Інсайдери з центру досліджень та розробок VW у Брауншвейзі підтверджують зусилля щодо прискорення процесу запуску нової інформаційно-розважальної системи Golf. Заміна оригінального чіпсету Qualcomm більш досконалим пристроєм Samsung наприкінці 2021 року описується як «перший крок» у радикальній технологічній перебудові.
Серед нових систем допомоги водію - оновлений Park Assistant. Він дозволяє модернізованому хетчбеку віддалено маневрувати на парковках за допомогою смартфона.
Також очікується, що 1,0-літровий трициліндровий двигун EA211 і 1,5-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун EA211 Evo збережуть аналогічну потужність: перший видаватиме 108 к.с., а другий - 128 або 148 к.с. Також за попередніми даними, покупці вже не зможуть замовляти для «Гольфа» механічну коробку передач.