Volkswagen запускає в Китаї нову версію компактного електромобіля ID.3 з акумуляторною батареєю, виконаною за технологією LFP, щоб таким чином посилити конкуренцію з місцевими електромобілями. Китайські автовиробники, такі як CATL і BYD, домінують на ринку акумуляторів LFP, але VW сподівається, що нова модель допоможе підняти продажі на найбільшому у світі ринку електромобілів.
Продавши 6,52 мільйона автомобілів за перші дев'ять місяців 2024 року, що майже на 3% менше, ніж минулого року, Volkswagen звинуватив у цьому «особливо інтенсивний» китайський ринок. Незважаючи на те, що до вересня компанія поставила на 27% більше електромобілів у Китай, загальні продажі автомобілів бренду помітно впали.
Відповідно до нової заявки в Міністерство промисловості та інформаційних технологій Китаю, новий Volkswagen ID.3 надійде з літій-залізо-фосфатним акумулятором. Хоча батареї LFP поширені в китайських електромобілях, німецькі автовиробники, зокрема і VW, зазвичай використовують нікель-марганцево-кобальтовий склад (NMC). Батареї NMC є дорожчими, оскільки вони вимагають більше дорогоцінних металів, але мають вищу щільність енергії.
Відомо, що ціни на оновлений міський електромобіль Volkswagen ID.3 починатимуться з позначки у 15 400 доларів.