Volkswagen ID.Cross 2026 року розсекретили під час тестів

Volkswagen ID.Cross 2026 року розсекретили під час тестів

13 грудня 2025
0

Новий електричний кросовер Volkswagen ID.Cross продовжує активну фазу дорожніх випробувань, і свіжа серія шпигунських фотографій демонструє помітний прогрес у підготовці моделі до серійного виробництва. Менш ніж за місяць автомобіль суттєво «оголився», а рівень камуфляжу був значно зменшений, що дозволяє вже зараз говорити про майже фінальний вигляд майбутнього електричного SUV. Модель, яку Volkswagen готує як електричний аналог T-Cross, офіційно вийде на ринок у 2026 році та стане найменшим електричним кросовером у лінійці бренду.

Як і у випадку з багатьма іншими прототипами Volkswagen, ID.Cross на тестах навмисно маскують під іншу серійну модель. Цього разу «донором» для дезорієнтації став рестайлінговий T-Cross, окремі риси якого використовуються для приховування справжніх пропорцій і деталей нового електромобіля. Водночас під вініловими плівками вже добре проглядається власний, більш сучасний і виразний дизайн ID.Cross, який помітно відрізняється від бензинового родича та значною мірою повторює стилістику раніше показаного концепту.

Передня частина автомобіля отримала новий бампер із характерним для SUV захистом нижньої кромки. Над номерною пластиною чітко видно інтегровану фронтальну камеру, що вказує на розширений набір систем допомоги водієві. Простір між фарами сформовано двосекційною панеллю: верхня частина пофарбована в колір кузова, хоча наразі частково прихована чорною плівкою, тоді як нижній сегмент отримав нову форму, яку Volkswagen поки що продовжує маскувати. Також звертають на себе увагу декоративні елементи навколо протитуманних фар, відкрита повітрозабірна секція в нижній частині бампера та сатинована алюмінієва вставка вздовж краю спойлера.

Силует ID.Cross формують компактні пропорції та сильно нахилене лобове скло, що добре узгоджується з концептуальним прототипом, показаним раніше. На тестовому зразку встановлено легкосплавні колісні диски діаметром до 18 дюймів, виконані в стилі R-Line, що може свідчити про випробування версії з більш спортивним оснащенням. Задні стійки кузова виглядають досить масивними, однак, за інформацією джерел, Volkswagen планує пропонувати декоративні наклейки, які мають візуально «полегшити» цю частину кузова та додати відчуття вищої якості опрацювання дизайну.

Найретельніше виробник намагався приховати корму автомобіля, але навіть тут камуфляж уже не здатен повністю сховати серійні рішення. Задні ліхтарі з'єднані світловою планкою і розташовані вище лінії дверей багажника. Під час натискання на педаль гальма добре читається повна графіка світлодіодів, що свідчить про практично завершений дизайн серійної оптики. Загальна композиція задньої частини виглядає більш «дорослою» та технологічною, ніж у нинішніх компактних моделей марки з ДВЗ.

Шпигунські знімки також дозволили частково зазирнути в салон нового ID.Cross. Хоча більша частина передньої панелі все ще прикрита захисним полотном, добре помітний центральний сенсорний дисплей, встановлений над консоллю. За попередньою інформацією, інтер'єр отримає мінімалістичний і технологічний дизайн, який повторює стиль концепту, а базове оснащення буде доволі щедрим. Залежно від комплектації покупцям обіцяють такі системи, як асистент руху на автомагістралях Travel Assist з утриманням у смузі та автоматичною зміною смуг, розпізнавання світлофорів, цифровий ключ для смартфона, а також функцію швидкої зарядки.

З технічного погляду Volkswagen ID.Cross стане першим серійним SUV бренду, побудованим на платформі MEB Entry - спеціальній версії електричної архітектури для компактних і доступніших моделей. Очікується, що лінійка включатиме кілька модифікацій з одним електромотором на передній осі потужністю до 220 к.с. Покупцям запропонують вибір між батареями на основі літій-залізо-фосфатної хімії та класичними літій-іонними акумуляторами. Запас ходу, за попередніми даними, сягатиме приблизно 450 кілометрів за циклом WLTP, що має зробити ID.Cross цілком придатним не лише для міської експлуатації, а й для заміських поїздок.

Volkswagen позиціонує ID.Cross як найдоступніший електричний SUV у своїй гамі, який займе нішу нижче ID.3 та ID.4 і стане масовим продуктом для залучення нових клієнтів до електричної лінійки бренду. Орієнтовна стартова ціна новинки в Європі становитиме близько 27 тисяч євро, а ринковий дебют запланований на осінь 2026 року. З огляду на темпи розвитку проєкту та дедалі менший обсяг камуфляжу, серійна прем'єра моделі, ймовірно, вже не за горами, і Volkswagen поступово готує ґрунт для виходу ще одного важливого електромобіля у своєму масовому сегменті.

Джерело: Motor.es

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація