Volkswagen показав перші зображення повнорозмірного позашляховика ID.EVO

Volkswagen показав перші зображення повнорозмірного позашляховика ID.EVO

15 квітня 2025
0

Volkswagen представив перші тизерні зображення повнорозмірного повністю електричного позашляховика ID.EVO, який стане концептуальним проривом бренду спеціально для китайського ринку. Офіційна прем'єра автомобіля відбудеться 22 квітня в рамках спеціального заходу на Шанхайському автосалоні. Вже зараз компанія демонструє сміливу дизайнерську мову нового покоління, підкреслюючи акценти на технологічність, сучасний вигляд та електрифікацію модельного ряду.

ID.EVO вирізняється візуально витонченими та вузькими фарами головного світла, а також новими задніми ліхтарями з повноцінною світлодіодною панеллю, яка об'єднана з логотипом Volkswagen. Закрита передня решітка традиційно вказує на електричну природу концепту й одночасно слугує елементом аеродинамічного дизайну. Такий підхід до оформлення дозволяє зберігати чисту лінію кузова й водночас передає відчуття технологічної цілісності.

Незважаючи на те, що компанія ще не розкрила ключові технічні характеристики, Volkswagen підтверджує, що концепт стане платформою для демонстрації інновацій у сфері інтелектуальних систем керування. Очікується, що ID.EVO отримає передові системи допомоги водієві, включаючи автономні функції нового покоління, цифрову інтеграцію, машинне навчання та мережеву синергію з мобільними сервісами.

Інноваційний позашляховик стане черговим кроком для бренду Volkswagen Anhui, який розширює свою присутність на найбільшому у світі автомобільному ринку. Станом на сьогодні ця дочірня компанія вже вивела на ринок Китаю першу модель ID.UNYX - електрокросовер у преміальному виконанні, ціна якого коливається від 29 000 до 34 500 доларів. Цей автомобіль побудовано на спільній платформі з іншими електромобілями Volkswagen Group, однак з урахуванням особливостей китайського споживача.

Імовірно, ID.EVO стане флагманом електричної лінійки Volkswagen на китайському ринку. Це також свідчить про рішучість бренду зміцнити свої позиції в сегменті електромобілів у Китаї, де вже активно конкурують місцеві виробники, такі як BYD, Nio, XPeng та інші. Із врахуванням зростання попиту на великі електричні позашляховики в КНР, дебют ID. EVO має стати не просто демонстрацією дизайнерської сміливості, а реальним кроком до серійного виробництва.

Таким чином, Volkswagen робить ставку на локалізовану інновацію - концептуальні електрокари, створені спеціально для Китаю, стають частиною довгострокової стратегії розвитку бренду на ринку, що активно перетворюється на центр глобальної електромобільної індустрії.

Джерело: CarNewsChina

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація