Volkswagen Group - один із найважливіших бізнес-конгломератів у світі та другий за величиною виробник автомобілів у світі. Після приходу на посаду генерального директора Volkswagen Group Олівер Блюм інтенсивно працював над перенаправленням зусиль на реальну електрифікацію з урахуванням виробничих можливостей. П'ятирічний план дозволить прискорити перехід на електромобілі.
Нове керівництво, схоже, дуже чітко розуміє, що воно хоче робити і насамперед, як воно хоче це робити. По-перше, це виправити проблеми з програмним забезпеченням Cariad. Дочірня компанія Volkswagen, якій доручено розробити програмне забезпечення для керування новими електромобілями, спізнюється на кілька місяців. Це стало реальною проблемою графіка запусків. Audi та Porsche були змушені відкласти презентації Porsche Macan та Audi A6 e-tron. Перший вже мав бути презентованим, тоді як другий ще не має конкретної дати випуску.
Ще одне важливе питання щодо п'ятирічного плану, який буде офіційно представлено 14 березня, стосується виробництва. Volkswagen Group може похвалитися вражаючим виробничим потенціалом.
Відомий проект Trinity займає багато уваги на порядку денному. Він полягає у створенні електромобілів з високою автономністю та автономним керуванням рівня 4. Проект вимагає розвиненої розробки платформи SSP та спеціальних потужностей для виробництва моделей, виготовлених з такою конструкцією.
Крім того, Volkswagen, Audi та Skoda збираються змінити спосіб продажу своїх електромобілів. Дилерська модель зникне, і в гру набуде нового формату. Бренди контролюватимуть запаси та ціну, тоді як дилерський центр стягуватиме комісію за продаж, а також надбавку за цілі. Запуск розпочнеться приблизно влітку. Ця зміна принесе полегшення дилерам, оскільки їм не доведеться вносити авансові платежі за автомобілі.