Компанія Volkswagen значно розширила вибір силових агрегатів та типів приводу для покупців. Тепер новий Passat доступний у варіації плагіна, з гібридними установками на 204 к.с. та 272 к.с. Обидва варіанти авто можуть подолати до 120 км виключно на електриці.
Passat eHybrid оснащено акумулятором ємністю 19,7 кВт-год, що має підтримку швидкої зарядки до 50 кВт. Вартість плагіна у базовій версії на ринку Німеччини починається від 50 320 євро. Менш потужну модель можна придбати у комплектаціях Base, Business і Elegance, а eHybrid 272 доступний лише у версіях Elegance та R-Line за ціною від 62 330 євро.
В лінійці двигунів Passat з'явився новий базовий дизельний двигун TDI потужністю 122 к.с. та 320 Нм. Цей двигун доступний лише в комплектаціях Passat і Business, вартість яких починається від 41 745 євро.
Також доступний більш потужний дизельний агрегат на 193 к.с. в парі з повним приводом 4Motion. Volkswagen повідомив, що ця версія Passat має найкращий показник буксирування - 2200 кг. Вартість такого авто починається з 57 335 євро.
Представлені раніше м'який гібрид eTSI, обладнаний 48-вольтним ремінним стартерним генератором та дизельний TDI потужністю 150 к.с. також доступні в німецьких шоу-румах. Версію eTSi можна замовити за ціною від 39 995 євро, тоді як дизельний агрегат доступний за 48 495 євро.
Представлений понад пів року тому Passat нового покоління пропонується лише в кузові універсал та більше недоступний як седан. Він створений на платформі VW Group MQB Evo й поділяє її з останньою Skoda Superb, яка поставляється у кузові ліфтбек та універсал.