Компанія Volkswagen відчуває фінансові труднощі, тому після масових звільнень співробітників, скорочень зарплат і закриття деяких заводів, вона зважилася на ще один крок заради економії.
Як розповів в інтерв'ю журналу Automobilwoche керівник технічного розвитку Кай Грюніц, марка має намір скоротити час розробки новинок. За попередніми підрахунками, Volkswagen хоче витрачати на створення нових моделей від 30 до 36 місяців. Таким чином їй вдасться уникнути застарівання моделей ще на стадії випуску. Адже зараз від початку розробки до моменту виходу на ринок новинки проходить до 4-5 років, а це дуже багато для сучасного автопрому.
Також планують зменшити кількість тестових прототипів щонайменше на 40% і скоротити час реальних випробувань. При цьому проводитимуть більшу кількість симуляцій. У компанії впевнені, що це жодним чином не позначиться на якості моделей, які випускаються, але дасть змогу істотно знизити витрати. Також на заводах скоротять час складання авто. Це буде досягнуто завдяки використанню більш досконалих інструментів.
Наступним етапом зниження витрат стане скорочення кількості функцій. Перевагу планують віддавати корисному функціоналу, який, на думку виробника, і має реальну цінність. Усі ці моменти компанії дадуть змогу стати більш конкурентоспроможною на ринку.