Родзинкою виставки Techno-Classica 2023, яка проходить в Ессені з 12 по 16 квітня, стала оригінальна самохідна платформа відтворена фахівцями Volkswagen Commercial Vehicles. Такі вантажні візки випускалися з 1946 року з вузлів та агрегатів VW Type 82 Kubelwagen та «Жука» Type 1 виключно для внутрішньозаводських потреб - перевезення деталей по підприємству VW у Вольфсбурзі.
За великим рахунком, вони стали провісниками розвізних фургонів Volkswagen Transporter T1 (VW Type 2), що з'явилися в 1950 році. Усіх їх об'єднує розташований у кормі опозитний 1,1-літровий двигун 25 к. с., що працює у парі з 4-ступеневою коробкою передач. Зазначимо, що вантажна платформа при колісній базі 1,9 м мала чудову маневреність - з радіусом розвороту всього 7 м, що дуже важливо для такого виду транспорту.
Скільки саме було виготовлено самохідних платформ VW достовірно не відомо, проте вони вірою та правдою служили на заводі аж до 90-х років. Щодо ранньої версії, зразка 1946 року, то за деякими даними одна така машина дожила до наших днів і сьогодні перебуває в США в приватній колекції.
Ідея відтворити розвізного первістка Volkswagen зародилася ще в 2018 році, проте проблема полягала в тому, що, на жаль, не збереглося заводських креслень. Тому взяли старі фотографії, деякі дані про розміри та все це пропустили через програму автоматизованого проектування СAD. У результаті вдалося точно змоделювати майбутню платформу. У результаті були виготовлені трубчастий каркас, деталі з листового металу, електрика, нові дошки вантажної платформи завдовжки 1,92 м та шириною 1,60 м.
При цьому активно використовували оригінальні деталі, надані Volkswagen AutoMuseum Foundation, а також приватними колекціонерами. Це укорочена рама від Kubelwagen, спідометр, осі, колеса та ковпаки, фари, задній ліхтар, звуковий сигнал та паливний бак.