Після недавнього дебюту ID. Buzz з подовженою базою та заднім приводом підрозділ Volkswagen Commercial Vehicles виводить на ринок ще п'ять нових варіантів. Серед них - і два найдешевші, Pure та Freestyle, які можна буде замовити вже 3 вересня.
«Бюджетники» оснащені електродвигуном 125 кВт і батареєю ємністю 59 кВт.год. Доступне заряджання постійним струмом до 165 кВт. Запас ходу у комбінованому режимі складає 330 км (WLPT). Найдешевша з машин - Freestyle - продається від 49 998 євро. Зовні вона відрізняється чорними накладками в нижній частині дверей, крупнозернистими темними бамперами та 18-дюймовими колісними дисками. А ось версія Pure - ціною від 54 127 євро - вже має автоматичний кондиціонер, складні столики на спинках передніх сидінь, а також світлодіодні фари та задні ліхтарі.
Що ж до інших нових версій, то вже з 20 серпня розпочинаються попередні продажі розвізного фургона ID.Buzz Cargo 4Motion. Це найпотужніший комерційний автомобіль марки на європейському ринку. У рух машину приводять два електромотори (для передніх та задніх коліс) сумарною потужністю 250 кВт (340 к.с.). Їх живить батарея ємністю 79 кВт.год, яка забезпечує запас ходу до 432 км. Повний привід дав можливість збільшити масу причепа, що буксирується, до 1800 кг. У задньопривідної моделі з мотором 210 кВт цей показник складає 1200 кг. Стартова ціна у Німеччині на ID.Buzz Cargo 4Motion - 50 355 євро.
З 20 серпня можна придбати і топову пасажирську модель ID.Buzz - GTX, також з повним приводом та двома електромоторами. Вона доступна як зі стандартною колісною базою, так і з подовженою з батареями ємністю 79 і 86 кВт. год відповідно. Запас ходу сягає 423 та 475 км (WLPT). Перша розганяється від 0 до 100 км/год за 6,1 з, а друга - за 6,5 з. Маса причепа, що буксирується, - 1800 і 1600 кг відповідно. Для батареї 79 кВт.год. доступна зарядка постійним струмом 185 кВт, а для 86-кіловатної - швидша, на 200 кВт. Прайси стартують від 73 102 євро за ID.Buzz GTX зі стандартною колісною базою та 74 928 євро - з подовженою.