Volkswagen йде з Китаю в Індію

Volkswagen йде з Китаю в Індію

25 лютого 2023
3

Volkswagen Group хоче залишатися сильним гравцем у Європі та Китаї, але перед зростаючим геополітичним напруженням і все більш складним нормативно-правовим середовищем автовиробник шукає ринки з потенціалом зростання, сказав фінансовий директор Арно Антліц.

«Ми звертаємо нашу увагу на Індію, щоб зайняти більш міцні позиції в цьому новому світі», - сказав Антліц в інтерв'ю Porsche Consulting Magazin.

Ці зусилля ознаменують ще одну спробу компанії значно проникнути на індійський ринок. Попередні спроби автовиробника збільшити свою присутність в Індії часто завдавали невдач. Альянс із Suzuki закінчився запеклою юридичною суперечкою до того, як було побудовано єдиний автомобіль, і переговори про об’єднання з виробником Jaguar Tata Motors ні до чого не привели.

Але в міру зростання напруженості у відносинах між США і Китаєм і підтримки азіатським гігантом Росії, що здається, великий потенційний ринок Індії знову привертає увагу компанії.

Населення Індії наприкінці минулого року перевищило населення Китаю, і, оскільки половина цього населення молодше 30 років, вона має потенціал стати найбільш швидкозростаючою великою економікою в світі в найближчі роки.

Громадське використання електричного пасажирського транспорту Індії йде повільно, оскільки виробники відлякують високі початкові виробничі витрати, а споживачів відлякує брак зарядної інфраструктури. Але попит на недорогі позашляховики з батарейним живленням зростає, і вітчизняні автовиробники наразі змушені конкурувати з китайськими та південнокорейськими брендами за частку ринку.

Джерело: UAMotors

Обговорення новини

No Mercy  

Все таки світові виробники підуть з Китаю, в ту ж саму Індію, наприклад. Тоді й стане зрозуміло, чого варта економіка Китаю без західних виробництв і західних технологій.

+7-12ВІДПОВІСТИ  
Shep  

та яка нафіг геополітика? тут суто бізнес! вони просто не можуть конкурувати з китайськими виробниками! чому у нас id4 купа по непоганій ціні? тому що в Китаї вони намагаються продавати їх , але не дуже вдається через конкуренцію. , де за тією гроші можна купити місцеву автівку по всім параметрам кращу... от вони і шукають цікавіші ринки... я ще уявляю як наші офіціали сидять і чухають репу, сприводу майбутнього розвитку , бо явно іде все до електрифікації, і щоб не втратити долю ринку треба везти офіційно електричну лінійку.... а як, якщо з маржою дилера ці id3 та id4 будуть коштувати в півтори рази дорожче ніж китаєць... і коли різниця в ціні вже іде на десятки тис $, то гарантія і необхідність перехідника для зарядки китайця , вже не даже аргумент на користь офіціалів... цікаво як вони будуть крутитися

+2-1ВІДПОВІСТИ  
Andriy86  

Shep, справа може бути не лише у конкуренції, а й у меншій вартості виробництва та ексклюзивній вартості китайських батарей для автівок, які виробляють на території Китаю. Скоріш за все маржинальність нинішніх електричок у Європі вище за двзшні авто, отже після зрівняння попиту та пропозиції вартість почне зменшуватись.

+1-10ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація