Фінансовий і операційний директор Volkswagen Group Арно Антлітц заявив, що у компанії є всього «один, можливо, два роки», щоб виправити складну ситуацію, пов'язану з низькою рентабельністю основного бренду Volkswagen. Про це пише Motor1.
Під час зустрічі з робітниками у штаб-квартирі VW у Вольфсбурзі він зазначив, що компанія вже деякий час витрачає більше грошей, ніж заробляє.
Це пов'язано з тим, що ринок Європи, який постраждав від пандемії COVID-19 і браку напівпровідників, не відновлюється до колишнього рівня продажів.
До пандемії в Європі щорічно продавали близько 16 мільйонів автомобілів, але ця цифра знизилася до 12 мільйонів унаслідок кризи. Хоча зараз ринок злегка відновився, очікування залишаються скромними: прогнозується, що щорічні продажі становитимуть близько 14 мільйонів автомобілів, що на 2 мільйони менше від колишніх показників. Для VW це означає дефіцит у 500 000 автомобілів, що еквівалентно продукції двох заводів.
Антлітц наголосив, що для подолання кризи Volkswagen необхідно підвищити продуктивність, скоротити витрати і використовувати синергії всередині групи. Тим часом, компанія стикається з викликами на ринку електромобілів: у Європі продажі знизилися на 15,2%, що вказує на труднощі в майбутньому.