На дилерській конференції в США, на якій були присутні генеральний директор Volvo Cars Джим Роуен і комерційний директор Бьорн Аннуолл, автовиробник пообіцяв представити 10 нових і оновлених моделей протягом наступних 24 місяців, повідомляє Automotive News. Також Volvo представила оновлений великий кросовер XC90, а дилери змогли випробувати новий компактний електрокрос EX90, який надійде в продаж цього року.
Також у розробці перебувають електричний кросовер середнього розміру EX60, седан ES90 і новий плагін-гібридний кросовер із великим запасом ходу. У глобальному масштабі Volvo планує щорічно випускати нову модель і проводити оновлення модельного ряду протягом наступних 8 років.
З огляду на суттєве падіння продажів електричних моделей та одночасне зростання збуту плагін-гібридів у Volvo скоригували плани на майбутнє. Зокрема, вона відмовилася від повного переходу на електротягу до 2030 року. Скориговані плани передбачають, що на PHEV і BEV припадатимуть щонайменше 90% продажів. Volvo продовжить інвестувати у свої «м'які» і планін-гібриди на базі моделей XC90 і XC60. Модернізація передбачає використання енергоефективних електродвигунів і більш досконалих акумуляторів.
Нові PHEV з великим запасом ходу від Volvo будуть побудовані на платформі архітектури масштабованого продукту першого покоління, або SPA1, яка лежить в основі кросоверів XC90 і XC60. За словами Еріка Северінсона, директора з продуктів і стратегії Volvo, запас ходу нових PHEV на електриці «значно зросте» порівняно з 53 км у XC90.
«SPA1 - дуже гнучка архітектура», - сказав Северінсон. - «Ми можемо продовжувати модернізувати SPA1 до PHEV зі ще більшим запасом ходу».
Кросовери XC90 і XC60 також отримають нові акумулятори зі збільшеним запасом ходу, енергоефективних електродвигунів і технологічної основи, які Volvo розробляє для своїх електромобілів наступного покоління.
Оновлений флагман XC90 вирізняється поліпшеною підвіскою та дизайнерськими рішеннями від EX90. Аналогічні оновлення заплановані для електрифікованих XC60 і XC40.
Електромобілі Volvo наступного покоління дебютують із седаном ES90 в наступному році. ES90 конкуруватиме з Tesla Model S, Mercedes-Benz EQE і BMW i5 і стане останньою моделлю на базі платформи SPA2. Електромобіль пропонуватимуть у варіантах з одним і двома двигунами і він має проїжджати від 480 до 645 км на одній зарядці.
За ES90 повинен послідувати кросовер EX60 у 2026 році. Ця модель і майбутні електромобілі будуть використовувати платформу SPA3 і оснащені електродвигунами Volvo власної розробки нового покоління. Volvo заявила, що прагне до 93-відсоткової ефективності з новими двигунами, порівняно з 85% в її перших електромобілях і 91% зараз.
Моделі на базі SPA3 матимуть більш щільні акумуляторні елементи, які забезпечать більший запас ходу. Акумуляторна батарея стане частиною конструкції кузова автомобіля, що знизить вагу та вартість і створить більше внутрішнього простору.