VW Multivan та California отримають інноваційну гібридну установку eHybrid 4Motion

VW Multivan та California отримають інноваційну гібридну установку eHybrid 4Motion

30 червня 2025
0

Комерційний підрозділ Volkswagen Commercial Vehicles офіційно представив нову революційну трансмісію eHybrid 4Motion, яка поєднує плагін-гібридну архітектуру з інтелектуально керованим повним приводом. Ця система дебютує на моделях Volkswagen Multivan та California нового покоління, відкриваючи абсолютно нову еру мобільності в сегменті фургонів і кемперів.

Новий привод eHybrid 4Motion є унікальним у своєму класі, оскільки вперше пропонує водіям одночасний доступ до повністю електричного пересування, впевненого подолання далеких відстаней і повноцінного повного приводу. Завдяки цьому Multivan та California стають універсальними транспортними засобами на кожен день, зберігаючи ефективність електромобіля, зручність далекобійного гібрида і прохідність позашляховика.

Основою нової системи є синергія трьох елементів: потужного бензинового турбодвигуна 1.5 TSI evo2, переднього електромотора потужністю 85 кВт (115 к.с.) та заднього електродвигуна потужністю 100 кВт (136 к.с.). Сумарна потужність системи становить 180 кВт (245 к.с.), а максимальний крутний момент - 350 Нм. У поєднанні з новою літій-іонною батареєю на 19,7 кВт-год це дозволяє проїхати до 95 км виключно на електротязі, що покриває до 95% щоденних поїздок, згідно з дослідженням Федерального міністерства цифрових технологій і транспорту Німеччини.

Система eHybrid 4Motion дозволяє керувати електроприводами кожної осі окремо, залежно від умов руху та обраного режиму. У стандартних режимах Eco та Comfort задній електродвигун підключається лише за потреби - після 65 км/год, тоді як у спортивному режимі Sport - аж до 130 км/год. Після цієї межі привод на задню вісь автоматично відключається, щоб зменшити споживання енергії.

Водій має змогу обрати один із чотирьох профілів руху: Eco, Comfort, Sport або Individual. У кожному з них система оптимізує розподіл моменту, режим роботи мотора і характер поведінки трансмісії. У режимі Individual користувач може детально налаштувати, коли і як буде працювати задній електромотор, включно з активізацією постійного повного приводу для їзди по слизьких поверхнях або снігу.

Окремо варто відзначити систему електричного кондиціонування, яка працює навіть у режимі паркування або під час зарядки. Вона дозволяє попередньо охолодити або обігріти салон, не вмикаючи бензиновий мотор. Це особливо важливо для кемперів California, адже під час кемпінгу така функція перетворює автомобіль на справжній мобільний дім. Більше того, стаціонарний кондиціонер може працювати як від зовнішнього джерела живлення (до 30 хвилин), так і від високовольтної батареї (до 10 хвилин автономної роботи), а керувати ним можна через інфо-розважальну систему або за допомогою смартфона.

Технологічно нова платформа eHybrid 4Motion є суттєвим кроком уперед порівняно з попередньою генерацією PHEV. Бензиновий мотор 1.5 TSI evo2 з родини EA211 отримав низку інновацій, таких як турбокомпресор із змінною геометрією, високоефективне впорскування при тиску 350 бар, технологія плазмового нанесення покриття на стінки циліндрів, нові поршні з охолоджуючими каналами та передова схема охолодження камери згоряння. Все це в поєднанні з циклом Міллера та високим ступенем стиснення дозволило досягти виняткової паливної економічності та зниження викидів CO2.

Передній електромотор разом із 6-ступеневою коробкою передач DSG утворює новий вдосконалений модуль, який дозволяє рух автомобіля лише на електротязі з високою динамікою. Задній електромотор із передачею на задню вісь через одноступеневий редуктор може підключатися за допомогою муфти, що гарантує точне дозування крутного моменту. Обидва електродвигуни є синхронними з постійним магнітним збудженням, що гарантує стабільну продуктивність і довговічність.

Живлення системи забезпечує батарея нового покоління на 19,7 кВт-год із 96 осередками, що охолоджуються рідиною. Вперше у Multivan і California застосовано два окремі силові електронні модулі для кожного електродвигуна, які перетворюють постійний струм від батареї на змінний для живлення моторів. Один із модулів також відповідає за подачу струму у 12-вольтову мережу автомобіля.

Окремо варто згадати вдосконалення у сфері зарядки. Замість попереднього зарядного пристрою на 3,6 кВт, нова система підтримує зарядку змінним струмом потужністю до 11 кВт, а також швидку зарядку постійним струмом потужністю до 50 кВт. Таким чином, зарядити батарею з 10 до 80% можна всього за 26 хвилин.

Нові Volkswagen Multivan eHybrid 4Motion та California eHybrid 4Motion демонструють справжній технологічний прорив у сегменті сімейних мікроавтобусів і кемперів, поєднуючи інноваційну архітектуру приводу, комфорт високого рівня та виняткову функціональність. Ці моделі створені для тих, хто шукає мобільність без обмежень - у місті, в дорозі, на природі чи у віддалених куточках Європи.

Джерело: Volkswagen

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація