Компанія з виробництва безпілотних автомобілів Cruise випустила провокаційну рекламу. В ній сказано, що «люди - жахливі водії». Про це повідомили на сайті InsideEVs.
Дочірня компанія General Motors розмістила в новому випуску New York Times свою рекламу, яка викликала хвилю критики з боку громадськості. У ній згадується, що за 2022 рік у ДТП загинули 42 795 американців.
Також у рекламі йдеться про те, що безпілотні автомобілі ніколи не сідають за кермо сонними або в стані алкогольного сп'яніння. Водночас у Cruise підкреслили, що їхні авто на 92% рідше потрапляють у ДТП.
Екскерівник Національної адміністрації безпеки дорожнього руху Джоан Клейбрук заявила, що безсовісно використовувати біль і страждання людей для просування бізнесу. За її словами, безпека продукту Cruise викликає безліч питань.
Рекламу було випущено перед голосуванням 10 серпня за затвердження дозволу, який дасть змогу Cruise працювати по всьому Сан-Франциско в будь-який час доби. Зараз компанія може перевозити клієнтів тільки вранці та вдень.
Деякі жителі Сан-Франциско також незадоволені роботаксі Cruise. Група осіб із Safe Street Rebel займається тим, що зупиняє безпілотні автомобілі за допомогою конусів.
We ran this full-page ad in @nytimes and several local papers today.
— Kyle Vogt (@kvogt) July 13, 2023
Human drivers aren't good enough. America can do better, and it is time we fully embrace AVs. pic.twitter.com/bBRhjQQtqC