Виявлено Volkswagen T1 для руху залізничними коліями

Виявлено Volkswagen T1 для руху залізничними коліями

11 червня 2024
0

Експерти відділу класичних автомобілів Volkswagen Commercial Vehicles (VWNO) нещодавно виявили унікальний рейковий автобус Klv-20, збудований у 1955 році на базі Volkswagen T1 Kombі. Це ще одна дивовижна знахідка після чотиривісного, напівгусеничного всюдихода Half-Track Fox на базі Т1.

Volkswagen T1 у залізничному виконанні в середині 50-х заповнив дефіцит компактного рухомого складу для потреб державної компанії Deutsche Bundesbahn. Ці машини виготовлялися відразу двома компаніями: Martin Beilhack з Розенхайму та Waggon- und Maschinenbau GmbH з Донауверта. Кожна з них зробила по 15 таких автобусів. В даному випадку представлено екземпляр виробництва Martin Beilhack.

Рейковий автобус Volkswagen T1 за великим рахунком складається з трьох основних частин. Першої - пасажирського кузова T1 Kombi на 7 місць, включаючи водія. Другої - встановленого в задній частині промислового опозитного двигуна Volkswagen, робочим об'ємом 1,2 л і потужністю 28 к.с. І, нарешті, останньої - гідравлічного підйомно-поворотного механізму, що дозволяє за допомогою однієї людини розвертати автобус для руху у зворотному напрямку.

Машина завдовжки 4100 мм, завширшки 1750 м та заввишки 1850 мм має споряджену масу 1550 кг та вантажопідйомність 650 кг. На ній використовуються цілісні, залізні колеса діаметром 550 мм. Ширина колії складає 1435 мм. Максимальна швидкість - 70 км/год.

Робоче місце водія відрізняється відсутністю звичного керма. А зовні Volkswagen T1 привертає увагу спеціальною світлотехнікою - двома білими ліхтарями спереду, встановленими на передніх стійках, і одним червоним - на кормі. А ось автомобільні фари та ліхтарі закриті заглушками.

Представлений рейковий автобус Klv-20 розпочав свою кар'єру у залізничному депо у Платлінгу (Баварія), а потім використовувався у депо технічного обслуговування симофорів Платлінга.

Після виведення з експлуатації у 1970-х роках залізничний автобус знайшов новий дім у регіоні Пфальц на південному заході Німеччини. 1988 року його придбав залізничний колекціонер землі Гессен. А тепер рейковий автобус Volkswagen T1 є частиною колекції класичних автомобілів Volkswagen Commercial Vehicles у Ганновері.

Джерело: Авто Центр
Фото: Volkswagen

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація