Українські страхові компанії продовжують дивувати і підтримкою ЗСУ, і новим рівнем сервісу в страхуванні для забезпечення повноцінного фінансового захисту.
Серед них особливо виділяється страхова компанія VUSO, яка встановлює нові стандарти. У вересні 2023 року ця компанія запустила інноваційний продукт «WOW КАСКО», що повністю переосмислив уявлення про страхування та захист клієнтів. Основна ідея цього продукту полягає в тому, що КАСКО тепер означає не лише виплати, а й високий рівень комфорту для наших клієнтів. Про це розповіла директорка Департаменту методології VUSO Тетяна Павлюченко.
В чому унікальність WOW-КАСКО? В чому його перевага серед інших продуктів на страховому ринку?
Є інновації, які не просто вдосконалюють продукт, а навіть змінюють ринок. «WOW КАСКО» - саме той продукт. Стандартний підхід на ринку - це коли сервіс КАСКО завершується страховою виплатою, а швидкість врегулювання вимірюється від ДТП до дати здійснення виплати. Але ж ключова цінність для клієнта, який купує КАСКО, в іншому - не отримати виплату саму по собі, а якомога швидше отримати відремонтоване авто.
В продукті «WOW КАСКО» ми не лише швидко здійснюємо виплату, а повністю звільняємо клієнта від рутини при настанні випадку, з якою клієнт раніше лишався сам на сам: відвезти авто на ремонт, поїхати оформити якісь документи, зідзвонитись з майстром, уточнити наявність запчастин, забрати авто після ремонту, перевірити, чи ремонт виконаний якісно... Ми переконані, що страхування не закінчується виплатою. Те, що ремонт повністю і вчасно оплачений страховою компанією - це ОК, але не більше, так і має бути. «WOW» починається там, де сервіс - це більше, ніж просто виплата.
Які ризики покриває цей продукт?
«WOW КАСКО» передбачає унікальний сервіс, що надається для повного набору ризиків КАСКО (дорожньо-транспортна пригода, неправомірні дії третіх осіб, викрадення, інше випадкове пошкодження авто). Перелік ризиків також може бути розширений включенням в покриття воєнних ризиків.
Як відбувається процес надання допомоги клієнту?
Якщо коротко, то для клієнта все виглядає так: після дзвінка клієнта у VUSO - у зручний для клієнта час до нього в офіс/додому приїжджає сервіс-менеджер, який доставляє авто на СТО для ремонту, інформує клієнта про планову дату завершення робіт і після ремонту повертає вже відновлене авто клієнту в офіс/додому.
Всю рутину, пов'язану з організацією ремонту авто, VUSO бере на себе (послуги драйвера, розрахунок та резервування оптимальних слотів на СТО, контроль строків ремонту, спілкування з майстрами, контроль якості ремонту, доставка відремонтованого авто клієнту). Клієнт може взагалі не витрачати свій час, коли у нього «WOW КАСКО».