Recurrent опублікував результати власного дослідження, метою якого було визначення впливу холодної погоди на запас ходу електромобілів. Протягом зими 2022-2023 аналітики проаналізували дані про 10 000 електромобілів 18 моделей у США. Середній запас ходу взимку становив 70,3% від нормального діапазону. Це пов'язано з тим, що при падінні стовпчика ртутного хімічні та фізичні реакції в батареї сповільнюються.
Крім того, енергія витрачається на обігрів салону, що також впливає на запас ходу. В даний час багато електромобілів оснащені тепловими насосами, які переробляють надлишкове тепло, що виділяється акумулятором та двигунами, для підвищення ефективності та зменшення втрати запасу ходу. Також менше за інших втрачають електромобілі з попереднім підігрівом батареї.
Серед проаналізованих моделей найменше падіння запасу ходу при температурі 0°C продемонстрував Audi e-tron 2021-2022 модельного року (з 2023 року це Q8 e-tron). Його зимовий діапазон виявився всього на 16% менше від звичайного. Зокрема, за рахунок теплового насосу, який уловлює до 3 кВт електроенергії шляхом перетворення відпрацьованого тепла від двигуна.
Порівняно невелике зниження запасу ходу - 23% - продемонстрував Nissan Leaf 2019 року. Цікаво, що серед власників «надзвичайно задоволених» своїми Leaf є водії з Аляски. Такою ефективністю хетчбек зобов'язаний підігріву батареї, що з'явився у нових моделях.
Також до списку «відмінників» потрапили Tesla Model 3, Model Y та Model X, які втрачають в середньому 24% запасу ходу. У вибірці було 4375 одиниць Model Y, 4576 Model 3 та 249 Model X. Зберігати запас ходу на пристойному рівні їм дозволяють функція попередньої підготовки акумулятора та тепловий насос. Останній Tesla запатентувала у 2021 році та вже встигла декілька разів модернізувати.
Для порівняння, Ford Mustang Mach-e при 0°C втрачає 34% від нормального пробігу, Chevrolet Bolt - 42%, а Volkswagen ID.4 - 46%. При нижчих температурах результати можуть бути ще гіршими.