Гіганти автопрому посіли останнє місце у рейтингу декарбонізації, складеному екологічною організацією. Частка проданих ними останнім часом електрокарів залишається незначною.
Greenpeace поставив Toyota на останнє місце з 10 найбільших автовиробників за обсягом продажів - так само, як і минулого року - і вказав, що автомобілі з нульовим рівнем викидів становлять менше ніж 1% продажів компанії. Також було відзначено повільний прогрес у декарбонізації ланцюжка постачання компанії.
Японський автовиробник останнім часом часто критикується активістами і «зеленими» інвесторами, які засуджують його за те, що він недостатньо швидко освоює нішу електромобілів.
Незважаючи на критику, Toyota в грудні підвищила річний план продажу повністю електричних автомобілів з 2 млн електромобілів і автомобілів на паливних елементах до 3,5 млн одиниць до 2030 року, а минулого тижня заявила, що інвестує до 730 млрд ієн (5,1 млрд доларів) у виробництво акумуляторів для повністю електричних транспортних засобів.
«Ми визнаємо, що вони досягли певних успіхів, - каже Деніел Рід, представник Greenpeace. - Проте загалом, порівняно з іншими світовими автовиробниками, вони сильно відстають».
Організація заявила, що Honda не має дорожньої карти для досягнення власних цілей, у тому числі для того, щоб автомобілі з нульовим рівнем викидів і автомобілі на паливних елементах становили 100% нових продажів. Екологічна група також заявила, що продаж автомобілів з нульовим рівнем викидів особливо не виріс у Nissan, хоча він вважався піонером на ринку повністю електричних автомобілів завдяки своєму Leaf.
Представник Honda заявив, що до 2050 року компанія продовжить роботу з досягнення вуглецевої нейтральності. Представник Nissan відмовився коментувати звіт Greenpeace, але сказав, що компанія продовжить активізувати свої зусилля щодо електрифікації.