Вже давно не секрет, що в реальних умовах запас ходу електромобілів відрізняється від паспортних даних. Це вирішили перевірити журналісти сайту InsideEVs - вони провели масштабний автопробіг за участю 10 нових електрокарів 2022 року.
Маршрут пробігу проклали на околицях Риму, і більша його частина проходила автострадою А90. Фактично електромобілі їздили колами завдовжки 68,2 км.
На трасі встановлено обмеження швидкості 110 та 130 км/год, але часом довелося пересуватися у заторах, що імітувало їзду по місту. Організатори тесту постаралися створити однакові умови: у салоні авто були лише водії, а клімат-контроль встановили на температуру +22 градуси. За машинами стежили за допомогою GPS маячків.
Найбільший запас ходу продемонстрував седан BMW i7 - 436 км, що на 27% нижче за заявлений показник в 625 км за циклом WLTP. Від нього трохи відстав Mercedes-Benz EQE - 423 км (проти 639 км за паспортом).
Найменшу розбіжність із паспортними даними показав новий MG 4. Він проїхав 357 км, що всього на 16% менше від заявлених 450 км. Найгірший результат відзначений у Renault Megane E-Tech - 295 км, що на 31% менше за паспортні 450 км.
Запас ходу електромобілів у реальних умовах:
- BMW i7, батарея на 101,7 кВт.год - 436 км (на 23% менше за паспортні 625 км);
- Mercedes-Benz EQE, батарея на 90,6 кВт.год - 423 км (на 30% менше за паспортні 639 км);
- Polestar 2, батарея на 75 кВт.год - 395 км (на 24% менше за паспортні 551 км);
- Skoda Enyaq Coupe RS, батарея на 77 кВт.год - 368 км (на 23% менше за паспортні 505 км);
- MG 4, батарея на 61,7 кВт.год - 357 км (на 16% менше за паспортні 450 км);
- Kia Niro EV, батарея на 64,8 кВт.год - 347 км (на 21% менше за паспортні 463 км);
- Smart #1, батарея на 64 кВт.год - 328 км (на 22% менше за паспортні 440 км);
- Volkswagen ID.Buzz, батарея на 77 кВт.год - 300 км (на 25% менше за паспортні 423 км);
- Renault Megane E-Tech, батарея на 55 кВт.год - 295 км (на 31% менше за паспортні 450 км);
- Aiways U5, батарея на 60 кВт.год - 289 км (на 23% менше за паспортні 410 км).